Ga naar inhoud

wat gebeurd hier allemaal?! rijden,opgezette tepels, jagen enz .


danilina

Aanbevolen berichten

net viel internet uit,auto sleutels spoorloos, en mn zus belde , maar ze verstond me niet,ook mijn mobiel geeft geen teken van leven, politie komt langs?! en ik hoor een kookwekker vanuit de keuken terwijl we al 4 jaar geen kookwekker meer hebben. dat terzijde, maar terwijl dat alles gebeurd kijk ik natuurlijk steeds naar buiten hoe het met mijn nijnsels gaat, ook zij dragen bij aan dit alles, Lina zit al het gras met wortel en al uit de grond te trekken(in die bijna 6 jaar nog nooit eerder gedaan) , en brengt die naar haar hol, die ze net even heeft gemaakt, om precies te zijn is het hol 1,51 meter lang!!!!!:eek: verder plukt madam haar haren uit en ook dat word naar het hol gebracht, heel normaal voor een schijnzwangere voedster. maar net rende Shane heel hard met zn oren in de nek achter Lina aan(voor de duidlijkheid hij is een echte goedzak, dit is niks voor hem), dat stopte , maar net toen ik weer naar buiten keek zat shane op lina te rijden, nouja je zag bijna geen lina meer onder die grote jongen. (shane is gecrastreerd) dus ik ernaar toe, gelukkig hij ging eraf.

maar net rent Lina boos achter shane aan. verder heeft Lina al een tijdje opgezette tepeltjes, dit is volgensmij allemaal heel normaal gedrag voor een schijnzwangere voedster, en ook dat rijden lijkt me heel normaal. maar toch heb ik er een raar gevoel bij..zeker omdat ik in dat jaar dat ik Shane heb en de bijna 6 jaar Dat ik Lina heb nog nooit dit heb meegemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hebben de Inca's dit allemaal al voorspeld. Of waren het de Maja's? Nou ja, in ieder geval een uitgestorven volkje van heel vroeger in Zuid-Amerika die ongeveer net zoveel juiste voorspellingen hebben gedaan als Piet Paulusma. Niet zo veel dus. Die schijnen dus ooit eens op hun kalender te hebben genoteerd dat er in 2012 gekke dingen zouden gebeuren. En zie, ze hadden dus toch een beetje gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .