Ga naar inhoud

Konijn gooit met voerbak


kb1988

Aanbevolen berichten

Vaak doen konijnen dat omdat ze zich vervelen. Dus misschien wat meer verrijking in z'n verblijf doen? En dat kan heel simpel zijn zoals wc rolletjes o.i.d. Die van mij vinden het vooral leuk als er nog 2 velletjes aan zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook zo eentje die zijn voerbak steeds mee ondergronds mee nam.

Van alles geprobeerd een ding opgehangen aan de tralies en daar werd weer zand ingestort.

Toen een metalen bakje met een ring die je aan de tralies kon hangen gekocht en zo hoog mogelijk gehangen ivm Met het zand.

Dacht dit gaat goed maar na een week hahahah was deze ook ineens verdwenen ondergronds dus. Nu heeft mijn man er een schroefje ingemaakt zodat het bakje vast gedraaid kan worden en de ring zit vast aan de tralies dus ik ben benieuwd of het hem nu weer gaat lukken?????

Probeer het maar eens.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slof deed dat hier ook. Ik heb een nieuw voerbakje gekocht, nu doet hij het niet meer.

Deze heb ik nu:7478.jpg

Als je er iets aan doet kan hij zijn voerbakje niet meer naar beneden gooien, maar het kan wel een teken zijn dat hij zich verveelt. En dat los je hiermee niet op.

Hoe lang moet hij in zijn hok?? Heb je wilgentakken om aan te knagen, een zandbakje, wilgen ballen, snack bal, etc. etc. ??? Dat kan hem misschien helpen tegen de verveling. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .