Ga naar inhoud

Oeps?


Vera_Knijn

Aanbevolen berichten

Ze zitten al 2 maanden samen en tot nu toe ging het prima! :)

Ruimte om elkaar te ontlopen hebben ze; ze hebben zo'n 4m2 tot hun beschikking! Met daarin meerdere 'holletjes'.

Ze zijn nu rond de 4 maanden, is dat de leeftijd waarop ze gaan puberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zitten al 2 maanden samen en tot nu toe ging het prima! :)

Ruimte om elkaar te ontlopen hebben ze; ze hebben zo'n 4m2 tot hun beschikking! Met daarin meerdere 'holletjes'.

Ze zijn nu rond de 4 maanden, is dat de leeftijd waarop ze gaan puberen?

Elk konijn is verschillend sommige al met 4 maanden andere pas met 7.

Maar meestal is het bij 5 a 6 maanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet precies wanneer Vera geboren is.. Zij is op 25 maart door de DA gevaccineerd en gesekst. En de DA heeft toen geschat dat zij 8/ 9 weken was op dat moment.

Molly is van 1 februari en is op 30 maart gesekst. en op 25 april nogmaals, ook door de DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet precies wanneer Vera geboren is.. Zij is op 25 maart door de DA gevaccineerd en gesekst. En de DA heeft toen geschat dat zij 8/ 9 weken was op dat moment.

Molly is van 1 februari en is op 30 maart gesekst. en op 25 april nogmaals, ook door de DA.

Was dit een konijnkundige DA?? Er zijn veel DA's niet konijnkundig. Hier in de buurt is ook zo konijnonkundige DA en ik weet zeker dat die niet goed kan sekse. Hij dacht zelfs dat mijn kleurdwerg Fo (4 jaar.) een jong konijntje was omdat ze zo klein is. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .