Ga naar inhoud

doorzichtig slijm in plas


aliciaa

Aanbevolen berichten

ik was de konijnenren schoon aan het maken en toen deed mn vrouwtje konijn plassen en toen zag ik dat er slijm in haar plas zat doorzichtig kwabbel slijm, ze doet niet raar of zo ze rent nog in het rond speelt en eet goed, ik zag al vaker wat op de grond zo iets maar wist niet wat het was maar nu zag ik waar het vandaag komt, wat betekend dit?

wie weet wat het kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet het niet maar je hebt je vraag nog maar juist gesteld. ik veronderstel dat je in de loop van de namiddag wel antwoord krijgt van iemand die er iets over weet en als je je echt zo ongerust maakt kan je altijd nog naar je da bellen, telefonisch advies is gratis:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

maar ik woon niet in nederland :s dus bellen kan niet. ja ik hoop echt dat iemand het weet straks,ik ben naar hongarije geimigreerd al meer dan een half jaar. en hier heb je dat niet.

dankjewel

aangepast door aliciaa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je niet een dierenarts bellen in Nederland waar je eventueel vroeger bij zat? Je kan ook een mail sturen, ik heb ook wel eens een mail gestuurd naar een konijnkundige dierenarts die aan de andere kant van Nederland zit voor mij XD.

Ik zou het zo niet weten. Soms is plas van de konijnen wel eens wat troebel, maar slijm lijkt mij niet erin te horen. Maar ik zou niet weten waar het op kan duiden, misschien even zoeken via de zoekfunctie van BB?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .