Ga naar inhoud

Overstappen op ander voer: eerst mengen of meteen nieuw?


Suzimoo

Aanbevolen berichten

Ik weet dat konijnendarmpjes erg gevoelig zijn, en dat je bij het overstappen van het ene merk naar een ander merk erg voorzichtig moet zijn. Je moet het nieuwe voer dan een tijdje mengen met het oude voer.

Nu heb ik wel eens gehoord dat dit bijvoorbeeld bij overstappen naar Science Selective niet nodig is. Klopt dit? En geldt dit ook voor Hope Farms?

aangepast door Suzimoo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog nooit darmproblemen met mijn konijn gehad, hij lijkt zonder problemen alles te kunnen hebben, maar toch meng ik nu ook weer (had nog een restje Kenner en dat heb ik gemengd met de SS die hij vanaf nu krijgt) alleen nu eet hij alleen de SS op en laat de Kenner liggen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hier ook SS gemengd met SFHT, maar ze aten de SS eruit. Nu vind ik SS wel erg duur, met 10 konijnen. Ga straks toch maar over op SFHT. Wilde voorlopig gaan proberen 's ochtends SFHT en 's avonds SS, tot de zak SS leeg is. Is dat een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hier ook SS gemengd met SFHT, maar ze aten de SS eruit. Nu vind ik SS wel erg duur, met 10 konijnen. Ga straks toch maar over op SFHT. Wilde voorlopig gaan proberen 's ochtends SFHT en 's avonds SS, tot de zak SS leeg is. Is dat een idee?

SFHT moet natuurlijk zijn HFST (Hope Farm Super Trio)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .