Ga naar inhoud

Pootje tussen hok


Liaan

Aanbevolen berichten

Maar goed dat het goed gekomen is..

Maar ik zou toch ook nog even dit willen zeggen. Ik ben zelf (bijna) 16 en ik maak ook al zelf mijn afspraken bij de DA. Ik betaal het dan wel niet zelf, maar als mijn ouders het niet zouden willen betalen, zou ik dat wel doen. Ik wilde konijnen, mijn ouders niet, ze zijn er toch gekomen en dus moet ik dan ook mijn verantwoordelijkheden hebben. En ik denk dat iedereen van 16 toch wel al genoeg verantwoordelijkheid heeft om voor een konijn te zorgen en eventueel de DA zelf te betalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar mag ik even wat zeggen?

als je zoals wij in de bijstand leeft dan moet je elk dubbeltje(bij wijze van spreken) omdraaien en dat weet ik wel dat je dan wat geld apart moet leggen maar dat kan niet altijd!ik ben nu 15 word in sept 16 en ik regel de afspraken ook wel zelf maar mn moeder moet ze betalen.

we wouden samen de konijnen(ik wat meer maar dat maakt niet uit:smart:)

maar mn moeder betaald alles voor ze. En als je in de bijstand zit moet je gewoon extra op je centen zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk joh dat snap ik.

Kijk, ik ieder geval bedoel ik niet specifiek mensen die in de bijstand zitten maar je heb GENOEG mensen die wel geld hebben maar geen geld voor uit willen geven. Maakt verder niet uit wie dat wel of niet doet, dat is aan ieder zich zelf.

Maar ik begrijp je vol komen en mensen met ietsje minder geld mogen ook van hun diertjes genieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

liaan heeft het geld er wel voor over alleen haar moeder niet altijd. en dat is lastig.

dat probleem hebben wij ook wel eens. dan wil ik bijvoorbeeld naar de da want dan plaste bo bloed maar dan wil mijn moeder het eerst even aanzien:P gelukkig kon liaan het toen hier vragen en toen heb ik het even aangezien...

maar je moet gewoon meer rekening houden( het is niet dat ik iemand aan wil vallen hoor alleen uitleggen:bow:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de castratie van Nijntje zelf geregeld, en ook nog eens geregeld dat ik erbij mocht zijn. (Moet zeggen, was een geweldige ervaring, aanrader voor mensen met een sterke maag!) Ons mam heeft het wel betaald, maar als ze dat niet zou doen, zou ik het zelf betaald hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Ik ben net zeventien, ik maak ook al een tijd zelf mn afspraken bij de dierenarts en zorg dat ze gaan wanneer het moet... Dus tja...

ik ben 12 en koop zelf het voer,speeltjes en andere dingeng voor mijn konijn zelf. ik heb geregeld dat ik gratis een transportbox krijg...

maar mijn ouders houden dan ook rekening met mijn zakgeld daarvoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de castratie van Nijntje zelf geregeld, en ook nog eens geregeld dat ik erbij mocht zijn. (Moet zeggen, was een geweldige ervaring, aanrader voor mensen met een sterke maag!) Ons mam heeft het wel betaald, maar als ze dat niet zou doen, zou ik het zelf betaald hebben.

dat is intesant....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .