Ga naar inhoud

Nynke , morgen haar castratie!


TakkieUtopiaKerst

Aanbevolen berichten

Pff morgen is het eindelijk zover , Nynke wordt gecastreerd! Vindt het eng en spannend , alle worst case scenario,s spoken door mijn hoofd. Hopelijk is ze sterk genoeg , en wordt ze wakker... :( Heb de kooi klaar staan , morgen shoppen om lekkers om mijn hoofd leeg te maken. Heb ook nog geen plan voor Dobby , en ze kunnen niet zonder elkaar. Pff super spannend! , nog 24 uur en dan is ze hopelijk wakker en eet ze :( nog 11 uur tot ze aan de beurt is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ocharme je bent echt van de kaart hé. Ik wou dat we je met z'n allen een knuffel konden geven. Dat heb je hard nodig.

Het komt wel goed. Je kleine meid even afgeven en daarna kan ze aan een leuk deel van haar leven beginnen zonder hormonale stoornissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gompie is ook morgen de klos maar ben niet bang dat ze niet wakker word

komt allemaal goed joh volgende week om deze tijd hebben we het ertgste weer gehad

gompie is 13 maanden en ik heb haar vanaf dat ze 2 dagen oud was

ik hoor wel hoe het morgen met jou nijn is gegaan

sterkte ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff die heb je al veel langer , ze hebben al eens geknokt voor het leven dan doen we ze dit aan :P. Maar jij ook succes morgen!

Heb ze wat lekkers gegeven , Dobby is weer lekker geplukt zeg...

Ik probeer de positieve kant te bekijken , geen beplukte Dobby meer. Geen gesproei , geen nestjes maken. Hopelijk slaap ik vannacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .