Ga naar inhoud

Marley op snuit gevallen :'(


Caatje1988

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, even vertellen wat er gebeurt is, we zouden hiero net naar bed gaan dus dan gaan Marley en Nijntje ook in hun hok, dan krijgen ze altijd gelijk hun dagelijkse portie biks. Met bakje rammelen en ze zitten in het hok, alleen nou reageerde Marley na 10 min nog niet ( eigenwijs rond blijven huppelen) dus ging ik em oppakken dit vond meneer niet zo leuk dus ging hij spartelen, ik gelijk door me knieeen alleen toen uk halverwege was is hij me toch ontglipt. Nou denk ik dus dat hij met zijn neus op de grond gevallen is ( ca 50 à 80 cm hoog) want direct hierna ging hij al niezend en neus wassend onder de tafel door, dit ongeveer anderhalve minuut. Daarna stopte hij ( moest zijn dosis carprofen ook nog hebben wegens verkoudheid ) dus heb ik net het doseer spuitje de carprofen gegeven ( likt hij vanzelf op geen stress) en toen ging ie vanzelf naar het hok en van de biks eten.... Lijkt verder niks aan de hand... Maar vanwege het rare moment onder de tafel neus wassen en niezen maak ik me toch zorgen, gelukkig gedraagt hij zich nu gewoon normaal maar ik vroeg me toch af of er Misschien iets aan de hand is... ? Iemand raad/ advies???

Ik blijf nog wel een uurtje wakker even in de gaten houden, en morgen let mijn vriend goed op als ik op me werk ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok gelukkig :), dank voor de snelle reactie.

Oppakken doe ik altijd heel voorzichtig en zo snel mogelijk omdraaien dat de pootjes op m'n borst staan zeg maar...

Maar dit ging allemaal zo snel :(

Ik pak ze ook niet vaak op alleen op dit soort momenten als ze naar hun hok moeten, of de DA ofzo.

Maar ik ben blij dat er niks aan de hand is. Zat toch wel ffies in de stress.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hier ook wel eens gehad. Dan worden ze inene zo enorm wild. Toen had z'n tand z'n lip een beetje beschadigd. De tanden zelf waren nog heel gelukkig. En ik heb er niks meer van gemerkt bij hem.

Even in de gaten houden of hij gewoon goed blijft eten. Wat je nog kan doen, als je dat nog niet hebt gedaan is even kijken of de tandjes nog heel zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .