Ga naar inhoud

kruidenhooi ( groot verpakking )


pluis04

Aanbevolen berichten

oeps volgens mijn zijn de meiden ook al verwent na 1 week ik had het hooi met de kruidenhooi gemengt maar alle drie zitten ze het kruidenhooi er tussen uit te plukken.

weidehooi ligt er nog en de kruidenhooi is op.

dan toch maar alleen kruidenhooi gaan kopen en dan via internet en dan 6 zakken tegelijk.

aiaiai, hahah. Die verwnde nesten ook he!

Ze houden je wel zoet zo. :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu kruidenhooi gisteren gekocht van barni heb altijd van vitakraft maar dat zag er niet lekker uit.

het weidenhooi gebruik ik als bodembedekking want dat eten ze niet het moet echt kruidenhooi zijn.

maar omdat ik een paar keer per week kruidenhooi koop bij de dierenwinkel zei die man dat hij dinsdag als ik weer kom een leuk prijsje voor me wil maken als ik tegelijk 6 zakken koop.

dus ben benieuwd nu betaal ik 2,99 per zak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer zeg!! Ik heb vorige week een zak bergweidehooi van JR Farm besteld en dat ziet er super uit!! Ruikt ook heerlijk maar Binky moet nog even wachten want er is eerst een zak Beaphar die leeg moet. ;)

ik heb van de week het kruiden hooi van JRfarm gekocht bij Zooplus. Maar het is hardstikke bruin.... weet nog niet of ze het goed eten, zak zit nog dicht, maar dit had ik in de winkel nooit meegenomen..
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu kruidenhooi gisteren gekocht van barni heb altijd van vitakraft maar dat zag er niet lekker uit.

het weidenhooi gebruik ik als bodembedekking want dat eten ze niet het moet echt kruidenhooi zijn.

maar omdat ik een paar keer per week kruidenhooi koop bij de dierenwinkel zei die man dat hij dinsdag als ik weer kom een leuk prijsje voor me wil maken als ik tegelijk 6 zakken koop.

dus ben benieuwd nu betaal ik 2,99 per zak.

Bij konino.nl betaal je 2,49 euro voor Barn-i kruidenhooi en als je meerdere zakken neemt krijg je korting, maar dan moet je eerst even een mail naar hun sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owh heb trouwens die 2de zak met 14kg vorige week binnen gekregen. met alle koppeldrukte hier vergeten te vermelden wat de staat van deze verpakking is :P. Maar de zak hooi was weer goed, was vochtig toen het aankwam maar heb de zak ff open gezet en was na een dag weer mooi droog. Hooi is iets minder lang dat de 1ste baal, maar het blijft nog steeds mooi in de hooiruif liggen en ik gooi er bijna niks van weg. Dit was dus de Vilmie hooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh! Gelukkig ben ik niet de enige met verwende nijnen :whistle2:

Die van mij krijgen altijd de kruidenhooi van de Welkoop, merk is Kennel volgens mij.

Vooral de rozenbottel gaat er snel doorheen! Laatst had mijn moeder paardenbloemhooi meegenomen, dat vonden ze ook verrukkelijk!

Gewoon hooi krijgen ze eigenlijk nooit meer, de kwaliteit in de 5 kg verpakkingen is de laatste tijd om te huilen...

Bij de kruidenhooi is dit niet het geval, maar is wel prijzig. Er gaan elke week 8 van die 500 gram pakken door. Elke dag ongeveer 1...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vinden ze het hooi van de boer lekkerder dan kruidenhooi Kenner, maar ik heb ook niet de meest geweldige zakken momenteel. Ik ben al vanaf januari bezig met een zak van 500 gram en je ziet eindelijk verschil :rofl: Te bruin ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier krijgen ze hooi bij de boer vandaan, maar kruidenhooi tussendoor. Gelukkig eten ze alles gewoon op. Kruidenhooi vinden ze wel lekkerder, maar straks heb ik zelf allemaal kruiden in de tuin, dus gooi ik dat er gewoon door :D

Dat dacht ik dus ook, maar mijn nijnsels dachten daar toch echt anders over ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wissel het met name voor mijn binnenkonijnen wel af, al geef ik eigenlijk nooit hetzelfde merk kruidenhooi. Maar net wat ik kan meebstellen als ik andere dingen bestel. Hier merk ik absoluut niet dat ze hun gewone hooi slechter gaan eten, mits dat maar van goede kwaliteit is.

Gewoon hooi met gedroogde kruiden er door zien ze hier overigens ook echt als gewoon hooi met gedroogde kruiden er door :P dus dan eerst de kruiden er tussen uit en als het lekker hooi is, vervolgens het hooi. Ze gaan er niet meer of beter hooi van eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben gister heel veendam af geweest opzoek naar fatsoenlijk hooi..... het is allemaal van dat fijne sprietspul... geen mooi grof hooi zoals ze dat hier graag hebben (en echt heel veel scheelt met max zijn haakjes). Omdat hier zo enthausiast werd gesproken over het aplenweidehooi van vitakraft heb ik daar maar 1 kg bij de AH meegenomen. dit is ook dun en sprietig, maar ja, beter was er niet en ik moest echt hooi hebben, want frank was vergeten te zeggen dat hij het laatste hooi had gepakt...dus het was echt op.

De hooiballen zaten vanmorgen nog half vol.... ze hebben zelfs het jr farm hooi uit de bunnytoy na een week opgegeten (wat dus eerst voor oneetbaar was verklaard) Morgen dus nog maar een ronde door veendam maken naar fatsoenlijk hooi en dan ook maar bij boeren gaan kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had gisteren ook alpenweidehooi gehaald bij de AH ik had het eigenlijk gehaald als bodembedekking omdat ze stro elke keer uit het hok gooien en zaagsel niet goed is en ik toch bodembedekking in het hok wil hebben voor op te liggen.

en wat denk je hadden ze vanmorgen al het hooi opgegeten wat in het hok lag en ik maar elke keer kruidenhooi geven maar dit vinden ze toch ook lekker om op te eten.

dus na ga ik het gewoon mengen alpenweidenhooi met kruidenhooi, en alpenweidehooi is nog goedkoper ook betaalde gisteren voor 1 kilo 1,29 en voor de kruidenhooi betaal ik voor 500 gr 2,99

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toevallig gister ook bij de AH XL geweest, maar ik vond de vitami er beter uit zien als de vitakraft moet ik eerlijk zeggen.. Dus heb ik 2 kilo vitakraft en 2 kilo vitami mee genomen.

Maar mijn nijnsels moeten nog even wachten.. ze hebben nog 2,5 kilo te gaan voordat ze dit hooi mogen hebben ;) Maar dat is snel genoeg op..

Wij gaan ongeveer 1x per 1,5 maand naar de AH. Voorheen speciaal voor het hooi, maar tegenwoordig ook voor al die goed kope dingen van euro shopper en natuurlijk de aanbiedingen van dat moment. En tja.. dan loop je als laatst langs het vriesvak en kan ik me niet inhouden om even een Ben en Jerry ijsje mee te pakken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeeeeej ik heb weer 2 kleine pakjes goed hooi gevonden! helaas bij een winkel die ik niet leuk vind, maar goed, ik ben weer voor een paar dagen gered :he: (helemaal als max en mini in dit tempo door blijven eten :surprised:)

heb net een foto gemaakt van beide zakken hooi naast elkaar:

DSCF4532.JPG

Het hooi van Vitakraft is zoals je ziet echt bruin en flut sprietjes. als je het beet pakt komt er ook echt een stofwolk uit en het ruikt ook heel sterk. Het zal me dan ook niet verbazen als er schimmel in zit. (echt van die wolken stof alsof je tegen een paddestoel aan tikt en die zijn sporen laat wegvliegen, van dat hele fijne stof)

Het andere hooi is van pet's own choise. Mooie goudgele dikke stengels. Toen ik thuis kwam heb ik gelijk de ballen vol gestopt en ze zijn nu al zeker een kwartier achter elkaar aan het hooi eten! het valt dus goed in de smaak! Dit hooi ruikt ok heel anders. dit ruikt bijna niet. de geur die er aan zit ruikt grassig. lekker fris :) de hooischuur op de kinderboerderij :) ik denk dat ik zo nog even bel of ze nog meer van deze zending hebben ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .