Ga naar inhoud

help. nijn plast opeens veel en voelt zich ongemakkelijk


docentje

Aanbevolen berichten

Vanmiddag en vanavond heerlijk met Timo gespeeld. Was levendig etc. Maar twee uur geleden werd hij onrustig en tilde vaak zijn staart op. Opeens plastte hij over mijn arm en op het tapijt. Hij is normaal heel zindelijk. Hij bleef met zijn staart wippen en voelt zich ongemakkelijk. Ik heb hem in zijn hok gezet en zijn buikje zacht gemasseerd. dan likt hij zijn voetje of eet hij hooitjes. Maar een half uur na de eerste incontinentie urineerde hij weer. Het stinkt een beetje, anders dan anders.

Timo heeft zaterdag een kuur tegen schurftmijt gehad.

Kan dit nog een gevoel ervan zijn? Ik vind het raar dat het zo opeens is.

Als het morgen niet over is zal ik uiteraard naar de dierenarts gaan, maar nu zou ik graag weten wat ik kan doen om het hem zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Timo is 9 maanden en is gecastreerd. Het is geen sproeien, dat deed mijn vorige nijn ook, en dit is anders. Timo had écht krampjes en lag dan ongemakkelijk. Toen ik vannacht bij hem ging kijken ging het al beter. Hij at dankbaar een schijfje komkommer. Vanochtend is hij weer levendig en ondeugend. Kan dit een eenmalig iets zijn geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar dacht ik ook aan, maar nu is er niks meer aan hem te merken. Weer 't oude vrolijke nijn.

Kan het misschien door komen wat hij gegeten heeft? Vlak voor de krampjes en plasjes heeft hij een beetje peterselie gehad. Normaal heeft ie daar geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .