Ga naar inhoud

Gratis Proberen: Hope Farms Balance


KonijnNino

Aanbevolen berichten

Ik kwam dit tegen en ik dacht, er zijn er vast meer met moeilijke eters.

Een nieuwe variant van Hope Farms, waar je doormiddel van een geld terug-stort actie gratis kennis mee kan maken.

(En dan niet zo'n lullig zakje van 350gr zoals dat vaak is, maar een zak van 1.5 kilo)

Mijn dierenwinkel had het nog niet in huis overigens, maar heeft het wel al kunnen bestellen bij zijn leverancier. Ik hoop het van het weekend op te kunnen halen.

aangepast door ZaZa
link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

dit zijn de bestanddelen:

ruw eiwit: 16.1%

ruw vet: 4.1%

ruwe celstof: 21.5%

ruwe as: 7.9%

calcium: 0.9%

fosfor: 0.5%

natrium: 0.2%

Nutritionele toevoegingsmiddelen per kg:

E672 vitamine A 10.000IE

E671 vitamine D3 1.000IE

vitamine E 40IE

E1 ijzer 327mg

E5 mangaan 63mg

E6 zink 102mg

E3 kobalt 0.64mg

E2 jodium 1.02mg

E8 selenium 0.2mg

E4 koper 25mg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het ook gebruiken als snack.. Was wel verbaasd over deze actie.. Nederlanders houden wel van gratis toch:P

Inderdaad, ik zit daaraan te denken. Ik gebruik nu nog een restje gemengd voer voor de snackbal en was al aan het nadenken over een opvolger. Dan liever Balance dan gemengd voer van een dubieuze kwaliteit.

1,5 kg gratis is nog al wat... Dus ik was benieuwd naar eventuele addertjes in het gras... Moet je van iets anders nog een bepaalde hoeveelheid halen? Ik kon zo snel geen voorwaarden vinden. Het klinkt mij te mooi om waar te zijn namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soort van ja, maar niet van dat waardeloze spul dat ik nu heb ;)

Er kan wel een enorm kwaliteitsverschil zitten in gemengd voer, want de samenstelling is niet slecht... niet zo slecht als de meest gebruikte soorten gemengd voer ;)

En het is maar voor in de snackbal, voor de rest blijven ze gewoon op HFST.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen gemengd voer.

2011-08-08%252009.50.58.jpg

Dit zijn de brokjes. Af en toe zit er nog een iets groter, oranje brokje door. Maar dat is bepaald geen noemenswaardige hoeveelheid en zal zeker geen selectief eten o.i.d. opleveren.

(Dit gaat overigens wel om de OUDE versie.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen gemengd voer, ook de oranje brokjes zijn eruit.

Voorwaarden:

- zak 1,5kg kopen bij winkel of webshop en het bonnetje samen met een folder (deze moet je krijgen van de winkel/webshop) opsturen naar Hope Farms. Je krijgt het aankoopbedrag teruggestort.

- Per adres 1 inzendig (wees creatief zou ik zeggen)

- geldig tot 1 dec 2012

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet nieuw, maar vernieuwd ;) Ik kan alleen nergens de nieuwe waarden vinden... Voorheen was de balance versie namelijk niet zo goed als de Super Trio..

haha, ik vond de naam al bekend voorkomen, blijk ik hierboven nog een proefverpakking te hebben (van de niet vernieuwde Balance ;) )... Tis inderdaad dus alleen vernieuwd, en niet nieuw. :rofl:

Ik neem aan dat het als de vorige versie een biks is, en geen gemengd voer. De brokjes lijken qua structuur meer op SS dan op HFST, alleen zijn de brokjes wat kleiner. Ik vind het heel goed in een snackbal passen (ik vind de SS een beetje te groot daarvoor, al levert het wel veel kijk-plezier voor mij op, omdat Nino echt moeite moet doen om die SS brokken er weer uit te krijgen :lol: )

Beetje jammer inderdaad van de hoeveelheid eiwitten en vet, dan maar in voedsel- verrijkings -speelgoed ;)

Ik zie dat de link weg is gehaald. Het is heel makkelijk met Google te vinden, anders mogen jullie me ook een PB sturen tuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen gemengd voer, ook de oranje brokjes zijn eruit.

Voorwaarden:

- zak 1,5kg kopen bij winkel of webshop en het bonnetje samen met een folder (deze moet je krijgen van de winkel/webshop) opsturen naar Hope Farms. Je krijgt het aankoopbedrag teruggestort.

- Per adres 1 inzendig (wees creatief zou ik zeggen)

- geldig tot 1 dec 2012

Ik ken het alleen van de foto op de verpakking, maar als zelfs die oranje brokjes eruit zijn, lijkt het inderdaad voor geen meter op gemengd voer.

Maar wel verdacht weinig voorwaarden :P

Binnenkort dus maar eens achteraan. Dit is gewoon te mooi om te laten lopen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij dierenwinkel geweest. Hebben wel de cavia variant, maar niet de konijn, konden ze ook niet bestellen...

Achja, ik was al niet zo'n fan van intratuin, op deze manier wordt dat alleen minder. Ze hebben veel van hope farms, voorheen ook rabbit balance gehad, dus bestellen kan wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik het niet van plan was, zag ik vanmiddag de zakken staan in de winkel en aangezien Jet en Chevy niet zo gek meer lijken van de HF supertrio besloot ik om een zak te proberen. Dus zojuist meteen de bon teruggestuurd, en na het weekend ga ik het voer eens bij ze testen. Ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

heb dit product gekocht, maar met mijn slimme hoofd{not} niet de bon bewaard. had heel de instuurbon al ingevuld, kom er toen pas achter. heeft iemand misschien al meegedaan met de actie, en zal die mij zijn of haar bon toe willen sturen zodat ik hem kan gebruiken?

alvast heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .