Ga naar inhoud

Bedankt bunnybunch!


Suuzz

Aanbevolen berichten

Thuis bij mijn ouders heb ik al jaren een konijn gehad.

Toen ik anderhalf jaar geleden op mezelf ging wonen liepen mijn vriend en ik tegen een heel schattig klein konijntje aan. We namen haar in huis en al snel kwam ik op het forum terecht, omdat ik nu echt zelf voor het konijntje moest zorgen en ik me wilde verdiepen in wat een konijn allemaal nodig heeft. En anderhalf jaar later heb ik 3 konijnen die ik zo goed mogelijk probeer te verzorgen.

Toen belde mijn moeder een paar dagen geleden. Ons inmiddels 9 jaar oude konijn lag zielig in een hoekje van haar hok. Ik meteen erheen, maar er was niks bijzonders te zien. Wij dachten eigenlijk dat ze gewoon oud was en aan het eind van haar leventje was. We lieten haar daarom maar rustig in haar vertrouwde hok liggen.

Met een rotgevoel ging ik weer naar huis, ik belde mijn zusje om het vervelende nieuws te vertellen en die ging ook meteen naar het konijn.

Een uurtje laten kreeg ik van haar een berichtje. Het buikje van Stoffer was zo aan het borrelen. Meteen moest ik denken aan alles wat ik op het forum gelezen had. Gas! Dus ik meteen gezegd dat ze dit even moesten opzoeken op Internet, om te kijken wat ze moesten doen.

Nu, een weekje later, rent het konijntje van mn ouders als herboren door de tuin. En dat terwijl wij dachten dat ze aan het einde van haar leventje was! Nee, de DA heeft zelfs gezegd dat ze verder in zulke goede gezondheid is dat ze best nog een jaar of 4 mee kan!

Dus Bunnybunch, bedankt voor alle informatie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te lezen dat het goed gaat met het konijn!

Ik heb persoonlijk ook erg veel aan dit forum te danken, hoor!

Een jaar geleden riep mijn zusje nog dat ik een beetje aan het doordraven was, maar tegenwoordig belt ze me gelijk op als er iets is met haar konijnen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .