Ga naar inhoud

welk merk hooi?


Minnie

Aanbevolen berichten

Dat heb ik van de week ook gedaan!!!

En rechtstreeks uit de zak kunnen ze hier echt niet stoppen met eten, tsja de ze kunnen dan ook zelf de lekkere stukjes eruit sjorren :D

Laatste keer dat er zoveel hooi werd gegeten kan ik met niet herinneren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hier ook het hooi van bij de boer

1 baal kost 2.75 mooi droog hooi ....hooi moet een beetje na tabaks lucht ruiken

als je zeker wilt zijn dat je droog hooi kopt van bij een boer

steek gewoon je hand eens flink tussen die baal en haal er een beetje tussen uit ...zo zie en kun je ruiken of het goed hooi is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een tijdje hooi van puik gehad maar vond het drie keer niks. Het was erg stoffig, vochtig en rook ook echt niet lekker.

Ik heb dan ook meer dan de helft weg kunnen gooien.

Ik weet eigenlijk niet meer of wij hun standaard hooi hadden of weidehooi. Ik koop het in elk geval niet weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De boer..... daar heb ik nou nooit aan gedacht.... Ik koop meestal weidehooi bij de Tuinland. ze waren er eerst gek op, maar de laatste zak is erg bruin en ze eten er dan ook niks van. Ik heb van de week hooi van Kenner gekocht bij de Welkoop, dat eten ze wel...... Maar niet van harte.

Er wordt op 3 km van mijn huis pakken hooi aangeboden, waar moet ik op letten naast dat het droog is?

(ik weet even niet meer wie er vanuit Groningen kwam, maar ik woon ook in groningen. heb dit gevonden op marktplaats, verkoper is Bennie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .