Ga naar inhoud

Rozen


Nicky_the

Aanbevolen berichten

heeeeeey,,, een kleine tip ik werk zelf op de bloemenafdeling bij deen en heb ook 2 konijntjes je kan evetueel de roos 1 minuut in kokend water leggen zodat de bacterien eraf zijn af en toe krijg ik ook deze vraag aan de balie en het is niet schadelijk boor het konijn kijk wel uit met de dorens konijnen kunnen zich eraan verwonden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van dat gras is trouwens omdat gras een stofje aanmaakt als het gemaaid wordt. ("Help, ik wordt opgegeten!")

Hiermee "waarschuwen" ze ander gras, dat maakt dat stofje aan en dan is het niet meer aantrekkelijk voor dieren om op te eten.

Klinkt heel raar, maar zo is het wel. ;)

Je kan dus rustig een pluk gras afknippen met een (gras)schaar, dat is geen probleem.

Andere planten hebben dit niet, dit geldt alleen voor gras. Weet je dat ook weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meen je dat nou? :O Waarschuwen ze het andere gras daarmee?? Wat aardig van de grasjes!

Dat van dat gras is trouwens omdat gras een stofje aanmaakt als het gemaaid wordt. ("Help, ik wordt opgegeten!")

Hiermee "waarschuwen" ze ander gras, dat maakt dat stofje aan en dan is het niet meer aantrekkelijk voor dieren om op te eten.

Klinkt heel raar, maar zo is het wel. ;)

Je kan dus rustig een pluk gras afknippen met een (gras)schaar, dat is geen probleem.

Andere planten hebben dit niet, dit geldt alleen voor gras. Weet je dat ook weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .