Ga naar inhoud

Volledige narcose of plaatselijke verdoving ?


Lia

Algehele narcose of plaatselijke verdoving ?  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Algehele narcose of plaatselijke verdoving ?

    • algehele narcose
      11
    • plaatselijke narcose
      3
    • ik weet het niet
      6


Aanbevolen berichten

ze heeft me er wel bijgezegd dat mocht ik het vermoeden hebben dat ze pijn hadden ik moest bellen en dat ze dan iets extra's konden krijgen! maqar aangezien ik de dag na de ingreep alweer een binky gepresenteerd kreeg emn alles goed ging en er niks van pijnreatie te merken was is dit niet nodig geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe zit het dan met konijnen. laten hun zien dat ze pijn hebben??

Ik weet uit ervaring dat muizen dat niet hebben. En natuurlijk is elk dier anders.

Ik merkte wel bv toend at druifje vast zat en ik hem wou helpen deed hij alsof er niks was en zodra hij zich kon verstoppen ging hij verder kouwen (maar baasje was niet achterlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ok nou dat jullie dat zo zeggen ja dat merkte ik dus ook aan pluisje. Wat stiller en toen hij de panacur kreeg zat hij later in de avond stil onder mijn bed geen interesse in dingen maar wel eten gelukkig.

Ik ben blij dta dit straks achter de rug (wormen, operatie en kiezen) en hopen dat ze saampjes gezellig kunnen spelen want anouk is erg koppig zeg !!! Stuk chagrijn, mag soms niet eens haar drollen weg halen wann gaat ze grommen en slaan :s

Alleen moet ik goed na denken welke van de 2 da het zal gaan worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .