Ga naar inhoud

Lievelingsgroente of fruit van jou nijn


sienvlekkie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Witlof, andijvie en boerenkool doen het hier goed. Peterselie vinden ze denk ik het lekkerst.

En om te verwennen een stukje bananaan. Daar doen ze echt een moord voor. Mijn vriendin was laats op bezoek met haar baby, die ze een fruithapje aan het voeren was.. en die konijnen komen opeens op haar afgevlogen, op de achterpoten staan, en om haar benen heen rondjes rennen... (alsof ze nooit wat krijgen, om je dood te schamen)... en in dat hapje zat dus.. banaan! Gelukkig sprongen ze nog net niet opschoot om het bij de baby weg te grissen haha! :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Witlof, andijvie en boerenkool doen het hier goed. Peterselie vinden ze denk ik het lekkerst.

En om te verwennen een stukje bananaan. Daar doen ze echt een moord voor. Mijn vriendin was laats op bezoek met haar baby, die ze een fruithapje aan het voeren was.. en die konijnen komen opeens op haar afgevlogen, op de achterpoten staan, en om haar benen heen rondjes rennen... (alsof ze nooit wat krijgen, om je dood te schamen)... en in dat hapje zat dus.. banaan! Gelukkig sprongen ze nog net niet opschoot om het bij de baby weg te grissen haha!

Haha, die van jou zijn wel heel erg! Fruithapjes van baby's willen stelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze vinden hier alles wat voorgeschoteld wordt lekker:)

Andijvie,boerenkool,witlof,selderij,peterselie,wortel,wortelloof,spruiten,radijsjes,banaan,aardbeien,maderijntjes,appel,peer,druiven.

Die van mij ook;)

Alleen druiven niet en peer nog nooit gegeven. Kimi is de enige die druiven lekker vindt (witte, rode heb ik nog nooit gegeven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij eten ze alles! Ze zijn dol op allerlei groenten, maar fruit vliegt er ook in: appel, maar vooral banaan (zonder schil). Waar ze verzot op zijn zijn meloenschillen!

Tip,voor de hete zomer:fruitijsje: bakje vol met restafval fruit:appel,aardbei,meloen, komkommer,wortel(met lof),etc en dan ijsblokjes erbij.....in begin vonden ze het maar eng, maar toen ze het door hadden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij eten ze alles! Ze zijn dol op allerlei groenten, maar fruit vliegt er ook in: appel, maar vooral banaan (zonder schil). Waar ze verzot op zijn zijn meloenschillen!

Tip,voor de hete zomer:fruitijsje: bakje vol met restafval fruit:appel,aardbei,meloen, komkommer,wortel(met lof),etc en dan ijsblokjes erbij.....in begin vonden ze het maar eng, maar toen ze het door hadden!

Ik dacht dat ze dat niet mochten hebben. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn schoonouders hebben een moestuin en brengen ons met name in de zomermaanden van allerlei heerlijke groenten mee! En er blijft ook wat over voor de bunnies:loof van bospeen en wat blaadjes andijvie! Zijn ze dol op. In de zomermaanden mogen ze ook wel eens loslopen in de tuin (als de kids op bed liggen, anders hebben ze geen leven) en ze rennen meestal direct naar onze kruidentuintje:peterselie en thijm, ze zijn er dol op! Wel uitkijken dat ze niet de hele plant opeten, maar een paaar plukjes mogen ze best opeten (scheelt ons weer snoeien ;-))... We blijven er wel bij, want anders anders zijn in notime al mijn plantjes weg, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier word eigenlijk alles gegeten wat ik de konijnen voorschotel, al zijn wortel en appel wat ze vrij weinig krijgen, toch wel favoriet. Maar voor de rest gaat andijvie, tomaat, paprika, komkommer, lof, bleekselderij, citroenmelisse, paardenbloem, kamille, goudsbloem, koriander en peterselie er ook erg goed in. Bij mij zijn ze absoluut niet kieskeurig met groenten, fruit en kruiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hebben ze ook een beetje die fases die Danielle omschrijft.

Nu is wortelloof favoriet, andijvie komt op de 2e plaats.

Wat fruit betreft was Joël altijd ontzettend gek op banaan. Hij likte alles erbij af.

Kobus moet nog wennen aan nieuwe dingen. Van de week een stukje appel geprobeerd, daar zet hij dan heel voorzichtig zijn tandjes in om te keuren. Maar hij vindt het nu lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voer meestal elke dag iets anders, maar heel af en toe krijgen ze meerdere soorten groenten door elkaar. En dan beginnen ze beiden iedere keer met de broccoli, dus ik denk dat dat de favoriet is :P

Al doen spruitjes en bloemkoolbladeren het ook erg goed :P

Helaas voor hen krijgen ze dit alleen bij uitzondering, en krijgen ze meestal witlof, wortels en andijvie :P Dus ik hou de favorieten groenten achter de hand als extra beloning of verwenmomentje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .