Ga naar inhoud

Science Selective nog goedkoper dan bij THE


Choco en Nijntje

Aanbevolen berichten

Omdat Cuni Complete hier ook gevoelig begint te stijgen in prijs ben ik op zoek gegaan naar een alternatief...

Dank zij eerdere topics kwam ik bij The Hay Experts en SS uit.

Ben dan verder beginnen zoeken en heb een website ontdekt in de UK waar de SS nog voordeliger is, nl. feedem.co.uk

Zelfs ondanks de hoge verzendingskosten nog steeds véél goedkoper dan in België...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een aantal zakken in het winkelmandje legt kan je België (of Nederland) aanduiden en dan verschijnen de verzendingskosten afhankelijk van het gewicht.

Bovenaan de website kan je ook automatisch omrekenen van Pond naar Euro.

Wanneer je bv. 3 x 10 kg aanklinkt kom je op 24,62 Euro per zak van 10 kg met verzendingskosten inbegrepen.

aangepast door Choco en Nijntje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht... woonde ik maar in Groot-Brittanië... € 14,00 voor een 10 kg zak.

Die verzendkosten zijn altijd zo zonde geld. Maarja, even halen is natuurlijk ook geen optie.

Nou ja, met verzendkosten is het nog goedkoop.. ;)

Ik had laatst wel geluk, Teddytjes heeft een zak BBT voor me mee genomen :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik kom niet op 25 inclusief verzendkosten op dit site als ik bij betaalopties sta. Ik heb nu 1 zak SS 10kg en een silent spinner radje in de shopping cart, wat 22,40 in totaal is en moet nog even 24 pond daaroverheen betalen voor de verzendkosten. Echt wtf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .