Ga naar inhoud

wel of niet?


TakkieUtopiaKerst

Aanbevolen berichten

zit even lekker in dubio :P wil graag eind februari de konijnen tot 1 groep , 1 team maken :P maar madam Nynke is nog steeds een vreselijke hormonenplaag :P nu wil ik haar volgende maand of eind deze maand laten steriliseren (planning was mei , maar nog even en haar eerste schijnzwangerschap is er), hormonen weg en rust voor Dobby. nu zit ik met het feit dat wij geen schuur of garage hebben. en eenmaal binnen kan ze niet naar buiten laat staan koppelen , nu kan ik haar in een buitenhokje doen na de sterilisatie maar ben bang dat ze het dan koud krijgt.

ook ga ik waarschijnlijk eind februari tijdelijk ergens anders wonen (zwangere zus die nog thuis woont en 19 februari is uitgerekend , tonnen met stress etc) , dan wil ik mijn zaken op orde hebben en met een gerust hart mijn schatten achterlaten. niet dat Nynke meneer Dobby steeds terroriseert , en dat ze met zijn 4en buitenlopen.

achteraf zou het zo makkelijk zijn , maar is het niet. ben sterk in twijfel , wel is Nynke lekker op gewicht en doet het verder goed.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .