Ga naar inhoud

houtvezel korrels


britt247

Aanbevolen berichten

Die van mij deden dat in het begin ook. Bij mij hebben ze er in ieder geval nooit last van gehad.

Na een tijdje werd het wel een stuk minder. Ze zien er natuurlijk ook uit als lekker smakelijke brokjes!

Wel even goed opletten of ze nog goed blijven keutelen. Weet niet of ze van grote hoeveelheden een verstopping kunnen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich valt dat spul uit elkaar als het nat wordt. Het zwelt wel op, maar als ze het kapot kauwen zwelt het ook niet meer zo omdat ze dan al uit elkaar liggen. Maar als het nat is worden het hele kleine stukjes, die zouden ze probleemloos moeten kunnen hebben. Hier eet ook een konijn het wel eens... maar ik heb er ook nog nooit problemen van gehad. Maar als ze het heel veel eten lijkt het mij ook niet echt supergoed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij zijn 'stro korrels' en worden ook gegeten. Heb ze zelf inderdaad ook even nat gemaakt en ze vallen gewoon uiteen in iets wat op hennepvezel lijkt zeg maar. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of ik ze opnieuw ga kopen, aangezien ze als brokjes worden gegeten... en de hele poepbak uitgegraven wordt.

Ik las ergens dat er ook kleinere korrels zijn en deze niet gegeten worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .