Ga naar inhoud

Mijn konijn is ziek en nu ?


jennifer66040

Aanbevolen berichten

Onmiddelijk naar de dierenarts !

Geen uur meer wachten.....

Niet meer eten en sloom duidt op darmproblemen....Dit lijdt zeer snel tot de dood als je niet meteen ingrijpt.

Mogelijk is ze NU nog te helpen....morgen zéér waarschijnlijk niet meer !

Je moet dus nu kiezen voor leven of dood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook Laxatract gekregen? Probeer je konijntje veel te laten drinken want dat is erg belangrijk bij verstopping. Hier nog een site waar je veel informatie kan vinden. http://www.konijnen.nl/ziekten/haarbal.htm Ik ben ondertussen expert geworden. Mijn konijn Binky heeft er ook regelmatig last van. Geef je konijntje ook maar eventjes geen brokjes meer. Beter zijn groenten (als het dat gewend is te eten) en lekker veel hooi laten eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook Laxatract gekregen? Probeer je konijntje veel te laten drinken want dat is erg belangrijk bij verstopping. Hier nog een site waar je veel informatie kan vinden. http://www.konijnen.nl/ziekten/haarbal.htm Ik ben ondertussen expert geworden. Mijn konijn Binky heeft er ook regelmatig last van. Geef je konijntje ook maar eventjes geen brokjes meer. Beter zijn groenten (als het dat gewend is te eten) en lekker veel hooi laten eten.

Ik heb 2 konijnen met lange haren dus vind het een hele handige site thnx:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst wou mijn vader niet naar de dierenarts maar ik heb hem de reacties laten lezen xD

Dat was heel slim van je :yes: en wat betreft die "haarbal" ik heb altijd prozyme in huis, beetje witachtig poeder wat je 2x daags een mespuntje van kunt geven op bijv een stukje groente, die zorgen dat je zo`n haarverstopping een beetje kunt voorkomen. Misschien een tip? :mdr:

Maar gelukkig dat je nijntje weer helemaal normaal reageert, houd het wel in de gaten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .