Ga naar inhoud

Woeps kaal en heftig aan de diaree


woeps

Aanbevolen berichten

na net een hele zware storingsdienst te hebben gedraaid ben ik vanmiddag standby en kon ik mooi alles even opruimen thuis.

het konijnen verblijf (binnen) schoongemaakt, en toen maar eens gaan stofzuigen.

tot mijn verbazing zie ik veel diaree plekken bij het net schoongemaakte verblijf, wetende dat ze al tijden goed voer krijgen, kan dit niet zomaar zijn.

ik conroleer Aleyna, niets aan de hand, ik controleer woeps... Dikke diareekwakken aan zijn kont, meneer is langharig en heeft zijn kont en onderrug al zo goed als kaalgeplukt. ook ziet zijn neusje er niet gezond uit.

Net de DA gebeld, en ik mag om 17:30 terecht. Bij Aleyna is gelukkig niets te zien, maar woeps ziet er slecht uit, wil geen bassilicum en wil ook niet drinken...

Ik bid voor je Woeps! ik wil je nu nog niet kwijt!

p.s. ik ben niet gelovig, maar ik houd ontzetten veel van mijn woepsie... :'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

de dierenarts gaf aan dat hij schurft had, heb daarvoor een middel gehad wat ik in zijn nekje moest druppelen eenmalig.

voor zijn diaree heeft hij zijn darmen gevoeld, volgens hem had hij iets verkeerds gegeten, de tanden waren niet helemaal in orde maar dit mocht geen belemmering zijn.

Hij kan niets vreemds hebben gegeten, alleen v/d week voor het eerst gedroogd brood gehad, maar paar kleine stukjes. maargoed,

meneer heeft een injectie gehad tegen de darm bacterie, en heeft nu medicijnen in zijn water...

hopelijk knapt hij v/d week goed op, mocht hij slecht gaan eten (puur hooi dieet nu) dan moet ik nogmaals langskomen.

al met al valt het gelukkig mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .