Ga naar inhoud

Er zit iets raars in mijn SS


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind SS echt smerig ruiken. Zo smerig dat ik er echt niet aan denk om het eens te proeven :P Hope Farms ruikt wel beter en zou ik nog eventueel m'n tanden in durven zetten.

Kartonsmaakje vinden mijn nijnen echt geen probleem, gezien hoe dol ze zijn op karton :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Care+ smaakt beter dan hij ruikt. SS vind ik best lekker. de junio het lekkerst de mature niet zo. Kenner biks is ook goed te doen. BBt is kruidig maar wat zoutig, havens beetje als kenner maar minder smaak. De biologische brok die we in de opvang eerst hadden was heel lekker kruidig. HF idd karton, hard karton vind ik het minst tot nu toe. De burgess, wagg en ook de burgess cavia gaan ook nog wel. De care+ hamster ruikt naar pizza vind ik maar smaakt daarm inder na dan je zou verwachten.

Kattenbrokjes heel vroeger op de basisschool eens een zakje van leeg gegeten toen een klasgenootje ze mee had met spreekbeurt. Hondenbrokken zijn idd ranzig. Hoewel de vorige hond van mijn moeder een allergievrij voer kreeg in de vorm van een worst. die haalde je uit de diepvrieser sneed er een dikke plak af en ontdooide dat ik de magnatorn. Als je die niet op ontdooien zette maar op normale stand rook dat super lekker en smaakt nog goed ook. Zou je zo met een verjaardag op tafel kunnen zetten. Was sowieso goedgekeurd voor menselijke consumptie.

Ach je moet toch wat he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik vind Care+ juist wel lekker ruiken. En de konijnen zijn er gek op...Dat eten ze echt liever dan de HF. Maar goed, ze eten ook liever SS dan HF. Volgens mij eten ze het liefst helemaal geen HF, maar het zijn dan wel weer zulke vreetzakken dat ze het gewoon opeten. Wel verstandig, want anders krijgen ze dus gewoon niets en dat weten ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht, ik ga dat eens uittesten. Ik had voor beide konijnen een biksje SS en een biksje HF.

In ieder geval, test mislukt. Ze vielen uiteraard uitgehongerd aan en hadden geen voorkeur, het verdween allebei voordat ik met m'n ogen kon knipperen.

Wist eigenlijk ook wel dat ze HopeFarms lekker vinden, anders hadden ze hun neus wel opgehaald of in ieder geval héél lang laten liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een keer SS en HF door elkaar gevoerd aan mijn viertal. Ze hadden toen een duidelijke voorkeur voor HF, waarschijnlijk omdat ze dat bekend is. Nu hebben Jet en Chevy een tijdje SS gehad en zijn sinds kort weer over op de HF. De eerste dagen werd ik heel verwijtend aangekeken als bleek dat er HF in hun bakje zat ipv die lekkere SS-brokjes en deden ze echt heel lang over het leegeten van hun bakje, nu eten ze het gelukkig weer goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen vinden Care+ ook héérlijk. Die krijgen ze dan ook als snoepjes :he: SS vinden ze ook lekkerder dan BBT maar ze hebben idd gewoon pech. Peter is de enige waarvan ik weet datie HF lust.. De dag na het tandenincidentje van Milo zat ik bij ze, had net het bakje HF er uit gehaald omdat ze die niet leeggegeten hadden, ik dacht als ik het er nu uit haal en vanavond gewoon de normale portie weer geef dan hebben ze vast wel weer honger. (En dat klopte.. :P) Ik had het deurtjje van het hekje om het terras open laten staan omdat ik er toch bij was. Was Peter stiekem achter mij aan geslopen en heeft ie het bakej (dat achter mij stond) leeggeten.. Had het pas door toen het bakje leeg was en er net nog een wit staartje om de hoek verdween.. :P dikke boef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .