Ga naar inhoud

dierenarts


Zaanse nijntjes

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag, en heb geen idee of hij hier goed geplaatst is.

We hebben een tuin konijn, Xandor (zn naam is zo gebleven, hij komt uit Duitsland. Eerste zwart/tan in NL)

Omdat hij zo leuk en ontzettend lief is hebben wij besloten dat hij mag blijven, hij loopt 24/7 los, en rent ook vaak van binnen naar buiten. We willen hemlaten castreren, en hier gelijk mn vraag. Kent iemand een goede dierenarts in de omgeving Zaandam/amsterdam?

Groetjes Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar Schut in Koog aan de Zaan. Hij is steeds konijnkundiger aan het worden sinds wij erheen gaan met onze 7 konijnen die

allemaal snot hebben. We zijn erg tevreden over hem, er zijn meerdere dierenartsen daar maar we zien dr Schut het liefst. Hij is erg

goed in details. Heel sociaal en hoffelijk is hij dan weer niet, maar dat maakt mij niet uit. Als de dieren maar goed verzorgd worden.

We komen er ook met onze katten en hond, laatst heeft hij een complex probleem bij onze kat vastgesteld, wat echt een puzzeltje

was dus ik kan hem echt aanbevelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .