Ga naar inhoud

Oormijt?


twietje

Aanbevolen berichten

Hoii!

De afgelopen dagen viel het me op dat Twie est vaak aan haar oortjes krabt en schud met haar hoofdje (>oortjes flapperen). Nu heb ik dus even gegoogled en zou het oormijt kunnen zijn? Ze eet, drinkt, poept wel normaal... Ook heb ik haar oortjes bekeken en ze zien er heel schoon uit.

Ohja, en is dit besmettelijk? Want ons nieuwe konijn zit nu met zn hok naast Twie's hok..

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ene nijn had vorig jaar oorontsteking, die schudde met zijn kop en krabde aan de oren. Mijn andere nijn ben ik 2x naar DA geweest om te checken op mijt en/of oorontsteking. Met haar was er niets aan de hand, het schudden is ook over. Of ze gewoon kriebels had? Ik weet het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, we zijn weer terug.:D

De DA bekeek eerst har oortjes met een soort microscoopje ofzo iets. Daar zag hij niets:) daarna ook even tandjes bekeken, daar zaten hele kleine haakjes aan maar niet erg. Voor de zekerheid heeft hij Twie toch parasiet druppels (volgensmij) in dr nek gedaan.:)

Ik ben blij dat ze niets heeft:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .