Ga naar inhoud

hooi


dianant

Aanbevolen berichten

Hallowa

Ik heb dus gewoon hooi van kenner. Kwa smaak vinden de konijnen het heerlijk maar ik zelf vind het minder want al dat hooi lijkt wel met lijm aan elkaar te zitten..... ik kan maar hele kleine stukjes per keer geven waarna ik superlang bezig ben. iemand een idee hoe ik dat hooi sneller eruit krijg. of weet iemand een ander merk hooi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het normaal wel aardig goed uit de zak plukken, maar ik heb nu een zak met lange dikke stengels en dat zit gewoon helemaal in de knoop. Inderdaad, ik ben ook lang aan het plukken nu.

Ik denk eraan om alles uit de zak te halen en in een grote zak of in een bak te doen, zodat het een beetje los komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hooi inderdaad in een grote opbergbox zitten. Dan zit je niet zo moeilijk te doen met die zak en dat scheelt ook een hoop met knoeien ;) Ik doe gewoon zo'n hele zak in de box en pak er steeds wat uit als ik de ruifjes vul. Je kunt het dan gemakkelijk lostrekken zonder dat alles over de vloer gaat. Voor mij werkt dit perfect :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .