Ga naar inhoud

Stronghold oplikken


Domino

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn konijnen stronghold gegeven omdat ik vlooien bij ze heb gezien. Maar Lennard interesseerde het geen barst, maar de andere 2 zitten het van zich af te likken. Ik heb ze al apart zitten zodat ze elkaar niet kunnen wassen. Maar nou doen ze het zelf?!

Hoe slecht is dat voor ze? Ik probeer ze al steeds te storen zodat ze niet alles weg kunnen krijgen, maar ik kan ze niet eeuwig tegenhouden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, was hier wel zo, maar vlooien kunnen wel je trap op en als je konijnen daar niet komen, werkt het daar dus niet ;) Maar ik gebruikte het destijds ook nog voor mijn 2 honden en kat. Nu dat ik weet dat het ook natuurlijk kan, gebruik ik het niet meer ;)

Volgens mij stond het ook in de bijsluiter van stronghold.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Miep vorig jaar behandeld met stronghold en heb haar erna bijna een half uur weggehouden bij Gijs. Ook heel goed de vacht aan de kant gedaan en samen met iemand gedaan zodat 1 iemand de vacht goed weg kan houden en ik het pipetje kon legen op de huid. Ik heb zo nooit problemen gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .