Anne Geplaatst: 15 augustus 2011 Delen Geplaatst: 15 augustus 2011 Na mijn vorige bericht op het forum kon ik inderdaad merken dat mijn voedster schijnzwanger is. Ook al is ze zo oud. Ik kom vanmorgen terug van mijn nachtdienst. Smorgens krijgen ze altijd een stukje witlof ofWortel. Zo dus ook vanmorgen. Patty, mijn voedster staat altijd meteen vooraan omDit aan te pakken.Nu niet! Ze ligt te trillen en lijkt helemaal van de wereld te zijn. Op zich isNog wel alert. Meteen de dierenarts gebeld. Hij zei dat er dat wel bij hoorde.Waarop ik meteen vroeg ofdat ik meteen even langs mocht komen omdat ik gelezenHad dat je wel medicijnen voor schijnzwanger zou kunnen krijgen. Hij vond daar erg veel risico aan zitten en doet het eigenlijk liever niet.Het gaat vanzelf wel over zei hij.Nou toch even checken hier op bb. Want ik vind het er niet goed uitzien. Iemand ervaring..? Ben echt heel bezorgd.Groetjes anne Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 15 augustus 2011 Delen Geplaatst: 15 augustus 2011 Ik heb ook een dame die regelmatig schijnzwanger is en soms eet ze dan een beetje minder, omdat ze afgeleid is door haar nest. Maar trillen en helemaal van de kaart zijn hoort er niet bij hoor. Is tenminste niet typisch voor schijnzwangerschap. Ik geloof dat ik toch even langs de dierenarts zou gaan. Groetjes Christa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 15 augustus 2011 Delen Geplaatst: 15 augustus 2011 Ja dat is geen schijnzwangerschaps verschijnsel Is je dierenarts konijnkundig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gwentje Geplaatst: 15 augustus 2011 Delen Geplaatst: 15 augustus 2011 Inderdaad wat die 2 boven me zeggen, beterschap met je nijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessiica Geplaatst: 15 augustus 2011 Delen Geplaatst: 15 augustus 2011 Trillen en totaal van de kaart is toch meer bang zijn?misschien is ze bang dat haar 'nestje' verstoord word? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 15 augustus 2011 Delen Geplaatst: 15 augustus 2011 Ik denk dat je da die je gebelt heb heel weinig verstandt heeft van konijnenKijk eens op de lijst of er een andere is in jouw buurthttp://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/19037-lijst-konijnkundige-dierenartsen-vernieuwd.html Het klinkt helemaal niet best die symptomen zoals jij ze omschrijft Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 15 augustus 2011 Delen Geplaatst: 15 augustus 2011 Ik zal idd ook even een KKDA opgaan zoeken en langs gaan.Trillen en van de wereld zijn,zijn hele andere sympthomen en horen totaal niet bij schijnzwangerschap.En aangezien je al aangeeft dat je dame al op leeftijd is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 18 augustus 2011 Delen Geplaatst: 18 augustus 2011 Hoe is het nu met je konijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten