Ga naar inhoud

SS digestive health formula


rabbitmams_miriam

Aanbevolen berichten

Eerst het proefzakje geprobeerd deze week en dat ging goed. Gisteren de kilo verpakking via de dierenarts ontvangen ( kosten €5.95 dus viel ontzettend mee).

Nu verdeel ik hun portie in 2x zodat ze in de ochtend dit voer krijgen en in de avond en de rest alleen hooi , want groenvoer verdragen ze niet. Wat leuk is om te zien, ze genieten zo ontzettend van het voer en als ze klaar zijn is het 2x plof en dan liggen 2 konijnen onderuit te lounchen en bij te komen van het eten :mdr:.

Daar kan ik zo van genieten ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja zo ben ik met de ss selective begonnen om te kijken of het wel in de smaak viel , je moet toch wat bedenken he met die konijntjes

Nou om te kijken of het in de smaak valt hoef ik niet bij Binky hoor. Die eet alles wel maar omdat hij een traagwerkend maag-/darmstelsel heeft moet ik rustig aan opbouwen om te kijken of dat goed gaat. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat geweldig, dat je konijnen zo blij zijn met de DHF en het probleem van de plakpoep over is.

Hier bevalt de DHF ook, maar SS blijft de favoriet. Ik geef nu half SS en half DHF en de eetgewoonte is daardoor iets aangepast. Lani at eerst altijd de SS op, dan de gedroogde kruiden en dan ging ze nog hooi eten. SS ging boven alles. Nu eet ze eerst de SS op, dan de gedroogde kruiden, dan de DHF en dan gaat ze vaak nog hooi eten.

Jij hebt dat voer wel echt goedkoop kunnen krijgen. Ik heb €29,94 betaald voor 4 zakken van 1kg en jij zou €23,80 kwijt zijn aan even zoveel zakken. Jij zou met 5 zakken zelfs nog iets goedkoper uit zijn dan ik. Ik vind dat wel een enorm verschil zeg! Maar goed, voor nu was ik allang blij, dat ik een dierenkliniek kon vinden, die het wilde en kon bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je hebt echt geluk gehad.

Ook ik ben achter het bestaan van DHF gekomen door JoBoris76 en ben haar nog dankbaar voor het openen van dat topic. Dankzij dat topic wist ik ook al wel, dat je ongeveer €7,50 per kilo betaalt, dus ik wist waar ik aan begon. Maar als ik €5,95 per kilo had moeten afrekenen, zou ik ook geschrokken zijn, positief dan wel natuurlijk.

@ Blue

Het is eigenlijk geen SS Digestive Health Formula, maar VetCarePlus Digestive Health Formula.

Ik zeg het maar even voor je je dalijk een breuk zit te zoeken naar SS Digestive Health Formula terwijl dat niet bestaat.

aangepast door Beestenbende
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je hebt echt geluk gehad.

Ook ik ben achter het bestaan van DHF gekomen door JoBoris76 en ben haar nog dankbaar voor het openen van dat topic. Dankzij dat topic wist ik ook al wel, dat je ongeveer €7,50 per kilo betaalt, dus ik wist waar ik aan begon. Maar als ik €5,95 per kilo had moeten afrekenen, zou ik ook geschrokken zijn, positief dan wel natuurlijk.

Dat is heel erg graag gedaan hoor. :D:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

De Urinary Tract Health Formula zijn ook van zo'n lange staafjes.

Een aantal weken geleden had ik voor Zazou een proefzakje hiervan bestelt bij Supreme, maar heb hem nog niets hiervan gegeven.

Vanwege Zazou's blaasprobleem ga ik sowieso overstappen & wilde het proefzakje gebruiken als voorbeeld voor mijn DA.

Gisteren hebben ze aan de hand van het proefzakje een verpakking van 1 kg kunnen bestellen voor mij :)

Als het goed is komt deze binnenkort binnen & ben benieuwd hoe meneertje dit gaat bevallen.

Ik verwacht ook geen problemen met de lange staafjes, aangezien hij ook probleemloos wilgentakken opknabbelt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .