Ga naar inhoud

Gezonde konijnensnoepjes


margreetje84

Aanbevolen berichten

Om stress bij ons en Janis te voorkomen, hebben we haar geleerd dat ze op het gerammel van de snoepjesbak afkomt als ze 's avonds terug in haar ren moet.

Zodra ze in de ren zit krijgt ze ook een snoepje.

Tegenwoordig komt ze al helemaal enthousiast op ons afgerend zodra de bak weer rammelt 's avonds, helemaal goed dus!

Alleen vinden wij de konijnesnoepjes niet erg gezond...

Wat is een goed alternatief hiervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij krijgen gewoon een half stukje biks als snoepje. Als ik langs de ren loop en ze staan te schooien, dan krijgen ze wel eens een grasspriet. Mijn konijntjes vinden dat echt geweldig, maar als ik het zo schrijf klinkt het wel heel gierig. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Sher, dat klinkt gewoon heel gezond! Heel verstandig ook ;)

Hoe gierig ben ik dan? Ze krijgen hier helemaal geen 'snoepjes', af en toe een ss'je, maar da's echt alles.

Máár ze krijgen wel een uitgebreide groenteschotel en een grasveld als het weer het toelaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben in ons snoeptrommeltje een zakje gemengd voer gedaan. Als Pluis het trommeltje hoort rammelen gaat ie altijd op zijn achterpootjes staan. Hij mag altijd zelf een 'snoepje' kiezen We houden hem de trommel voor en hij duikt er dan met z'n koppie helemaal in. Volgens mij is het moeilijk kiezen want 't duurt soms nogal lang voor z'n koppie weer tevoorschijn komt.

Of zou hij er stiekum 2 nemen? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .