Ga naar inhoud

Achilles wordt Gecastreerd!!!


mijnJohanna

Aanbevolen berichten

zorg voor een knuffeltje waar hij zijn troost kan zoeken.

verder de bodembedekking 1 helft kranten, andere helf oude handdoek...

mijn jongen is vanochtend gecastreerd, eerst was ik blij, wetende dat hij een vriendinnetje krijgt over een paar weken.

nu zit ik naast hem, en och wat heb ik meelijden met die jongen!

leer deze info even uit je hoofd:

http://www.bunnybunch.nl/konijnen/castratie-en/of-sterilisatie-bij-konijnen.html

heb ik veel aan gehad, voor de kruik geld handwarm water. (vanochtend bij DA nagevraagd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vakantie ;)

Dat komt wel goed. Ik ga zaterdag op vakantie, maar ik heb daarom ook zo vroeg mogelijk afgesproken bij de dierenarts. Ik wil hem de eerste dagen goed in de gaten houden... Als alles goed verloopt, en daar ben ik vrij zeker van, dan kunnen we als we terug komen beginnen met koppelen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is eigenlijk de reden dat ze binnen moeten? Want ik kan buiten hetzelfde bieden, en tegen de vliegen weet ik ook wel raad. Als het nou winter was, en min 10, oke, maar nu is het toch niet te koud? Ik heb buiten ook gewoon een zachte handdoek in het hokje, en mijn ouders zijn aardig ouderwets, dus hij komt echt niet binnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de narcose hebben ze moeite hun temperatuur op pijl te houden, maar nu is het minder erg want het wordt morgen aardig weer en het is 'zomer'.

Dat dacht ik al, het is toch niet echt "koud" ;)

Ik kijk wel wat de dierenarts morgen zegt, als het echt nodig is dan mag hij misschien alsnog naar binnen van mijn ouders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is weer thuis :party:

We hebben hem net opgehaald. Hij was een beetje in shock-toestand (:love:), maar volgensmij komt hij er wel weer bovenop. We moesten hem vannavond even binnenhouden, zodat het niet te koud werd, maar nu ligt hij een beetje te rillen in zijn hokje. Ik ga ff kijken of ik nog een kruik kan krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond toch maar even naar binnen gehaald. Was erg koud achter de oren. Ik vertrouwde het niet helemaal, dus ik had een boodschappenkrat met een paar spulletjes naar binnen gehaald, daar mocht hij in. Maar later had mijn vader de hele buitenren naar binnen gehaald :lol:

Ga nu even kijken hoe het is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is aardig goed verlopen. Ik heb hem de "lekkere dingetjes" uit zijn voer gegeven, met ook wat biks er door. Eerst at hij alleen het lekkers, maar vanavond heb ik hem er toch op betrapt dat hij de biksjes at. Ik ben weer gelukkig :D

Overigens, zijn temperatuur was weer normaal, hij is nog niet helemaal de oude, maar ik maak me geen zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .