jrjsieben Geplaatst: 17 juli 2011 Delen Geplaatst: 17 juli 2011 Ja het is erg zwaar natuurlijk voor zon konijnenlijfje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nicole_ta Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2011 Heel veel sterkte. Nog even over dat enten, ik snap wat je voelt wat betreft het enten. Ik ben er al eens een dier (hond) door verloren dus het is zeker niet altijd zonder gevaar.Maar toch, mijn konijntjes ent ik altijd trouw. Zo af en toe kom ik eens een konijntje tegen met deze ziekte omdat ik in een bosrijk gebied woon en er stond een keertje een konijntje met myx op mijn oprit, deze hebben we naar de dierenarts gebracht en in laten slapen. Het is een afschuwelijke ziekte en dan is enten toch minder risicovol dan deze ziekte. Dus mocht je konijntje er weer bovenop komen, wat ik van harte hoop, dan zou ik als ik jou was toch overwegen om ze te laten enten 2 x per jaar voor deze ziekte. Dat je je schuldig voelt snap ik ook erg goed. Maar je kunt er niets meer aan doen behalve er van leren en je inzetten met 1000% om dit diertje er bovenop te gaan helpen! Gaat je vast lukken... Ik heb ook altijd al in een bosrijk gebied gewoond en er was nog nooit wat gebeurd.. Nu bijna 5 jaar later.. Maar idd, voortaan ent ik, dit mag nooit meer gebeuren.Wel echt hartstikke lief dat je gewoon een wild konijntje naar de DA bracht.Maar even weer iets positiefs, HIJ DRINKT!! uit zich zelf!! Dit deed hij sinds gister ochtend niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nicole_ta Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2011 Ja het is erg zwaar natuurlijk voor zon konijnenlijfje Ik bel de DA morgen meteen en vraag of Sahara langs moet komen en of dit normaal is. Maar misschien dat iemand van jullie dit wel weet, is Myx gevaarlijk voor mensen? Aangezien ik bijna 24u per dag met hem in een ruimte zit en naast hem slaap. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zilverspar Geplaatst: 17 juli 2011 Delen Geplaatst: 17 juli 2011 (aangepast) Nee hoor, het heeft alleen effect op andere konijnen. Dus niet op mensen en andere diersoorten. Dat hij drinkt is natuurlijk een heel goed teken.Mijn gevoel zegt dat ie het wel gaat redden!!! Laat het ons weten. 17 juli 2011 aangepast door Zilverspar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nicole_ta Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2011 Nee hoor, het heeft alleen effect op andere konijnen. Dus niet op mensen en andere diersoorten. Dat hij drinkt is natuurlijk een heel goed teken.Mijn gevoel zegt dat ie het wel gaat redden!!! Laat het ons weten.Hij eet alleen ontzettend weinig, maar ben wel echt ontzettend blij dat hij weer drinkt. Laten we het hopen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 17 juli 2011 Delen Geplaatst: 17 juli 2011 Nou weer een lichtpuntjewe duimen met zijn allen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 18 juli 2011 Delen Geplaatst: 18 juli 2011 En hoe maakt het manneke het Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nicole_ta Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2011 Vanochtend om 08.00u kreeg hij stuiptrekkingen... En toen was hij overleden...... Zo raar, het ging 1 dagje niet goed en nu is hij gewoon weg.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 18 juli 2011 Delen Geplaatst: 18 juli 2011 Heel veel sterkte. Je hebt in ieder geval alles voor hem gedaan. Sneu dat hij het niet gehaald heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Engeltjes farm Geplaatst: 18 juli 2011 Delen Geplaatst: 18 juli 2011 sterkte met het verlies!maar troost je met de gedachte dat je met hem gevochten hebt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 18 juli 2011 Delen Geplaatst: 18 juli 2011 O god wat erg :erf:Nou je heb je best gedaan en hem goed verzorgdt Sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nicole_ta Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2011 Dankjewel. Het geeft ook wel troost dat hij nu geen pijn meer heeft. Wie weet was hij pas over 3 weken overleden en had die al de tijd pijn gehad. Vind het wel echt heel, heel, heel erg vervelend.. Maar hij heeft wel 4,5 mooie en fijne jaren gehad, ook al is dat veel te kort.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne&Bunbun Geplaatst: 18 juli 2011 Delen Geplaatst: 18 juli 2011 Ik heb je topic op de voet gevolgd ik kon alleen niks zinnigs toevoegen.. Maar ik had echt gehoopt dat hij het zou halen. Veel sterkte met het verlies, en respect voor de goede zorgen die je hem gegeven hebt. Hij heeft de liefde vast gevoeld en daarom zo lang door gevochten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 18 juli 2011 Delen Geplaatst: 18 juli 2011 Ik heb je topic op de voet gevolgd ik kon alleen niks zinnigs toevoegen.. Maar ik had echt gehoopt dat hij het zou halen. Veel sterkte met het verlies, en respect voor de goede zorgen die je hem gegeven hebt. Hij heeft de liefde vast gevoeld en daarom zo lang door gevochten.Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten, mooier kan ik het niet omschrijven. Veel sterkte met het verlies! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zilverspar Geplaatst: 19 juli 2011 Delen Geplaatst: 19 juli 2011 Oeps dat had ik nu niet verwacht, dacht hij het wel zou halen.... Heel veel sterkte met dit verlies! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wabbit Geplaatst: 19 juli 2011 Delen Geplaatst: 19 juli 2011 Och arme.....wat een vervelend nieuws. Je hebt je best gedaan, meer kan je niet doen. Verder sluit ik me aan bij de woorden van Sanne&Bunbun. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten