Ga naar inhoud

Konijn met huppelprobleem


Griffel1977

Aanbevolen berichten

Wie herkent dit probleem bij konijnen? Opvangertje Titi huppelt bijna niet maar gaat al stappend door het leven. Ze drinkt, eet, maakt binkies en af en toe huppelt ze.

Ze verblijft samen met haar zusje overdag in de tuin met de cavia's. Heeft ze het gedrag soms overgenomen van hen?

DA's hebben dit nog nooit gezien :whistle2:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=2081339921224

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee idd video doet het niet. Maar ik ken wel meer konijnen die gewoon "lopen" en niet hupsen. Zijn meestal wat onzekere konijntjes. Vandaag nog eentje gehad voor een koppeling. Denk niet dat daar echt een medisch probleem achter zit hoor. Maar heb het filmpje dus niet gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze lijkt ook wel een beetje te slepen met de achterpootjes... Heeft de DA haar al onderzocht?

Ze is al onderzocht door de konijnkundige-DA van de opvang. Deze had het nog nooit gezien! Is ook al onderzocht geweest door iemand met jarenlange ervaring met EC konijnen. Wat uitgesloten wordt. Deze avond ga ik nog eens naar een andere konijnkundige DA...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ziet dat er raar uit zeg.

Je zou denken, dat ze iets mankeert aan haar achterpoten, maar als ze al door 2 mensen met veel verstand van konijnen is onderzocht en die kunnen niks vinden, dan zal ze waarschijnlijk gewoon een gek beest zijn. Als ze maar gelukkig is, maar dat zal vast als ze binkies maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is toch te veel slepen voor het "lopen" wat Dollie bedoeld. Dit lijkt mij toch neit goed. Doet het konijn dit al zolang hij bij jou is? of is dit iets van de laatste tijd? zeker als het iets van de laatste tijd is zou ik voor de zekerheid toch maar voor EC behandelen. Want op welke wijze is EC uitgesloten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .