Ga naar inhoud

updat kanina


pluis04

Aanbevolen berichten

vandaag zijn de 4 kiezen verwijderd waar elke keer haakjes op komen

de dierenarts zei dat het geen garantie was omdat haar gebit echt heel slecht is en heel snel groeit

de 3 voortanden die 4 weken geleden er uit vielen door de kap van de narcose die zijn al helemaal terug en bijna weer op lengte.

dit is de laatste keer geweest dat ze geopereerd is.

maar dit wilde ik nog als laatste proberen maar elke 6 weken onder narcose is gewoon te veel stress en nu zat er maar 4 weken tussen.

ze hebben haar wel moeten reanimeren want haar hartslag viel weg tijdens de narcose.

nu moet ik over 4 weken terug komen en als er dan weer haakjes zitten word ze ingeslapen.

ze moet nu nog 2 weken lang pijnstiller krijgen en antibiotica

ik hoop dat dit heeft geholpen maar als ik dan kijk hoe snel het groeit denk ik dat het over 4 weken gewoon afgelopen is.

ze is ook gewoon zo eigenwijs om geen hooi te eten en ik heb alle soorten en smaken al gehad

maar de dierenarts liet wel voelen aan haar kaken en je voelt gewoon dat het allemaal scheeft is.

hij zegt dat het gewoon erfelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och och och wat erg allemaal!!!!

Hoe gaat het nu met haar? Is ze thuis? Je moet haar zeker dwangvoeden?

Was het wel te doen, die kiezen verwijderen? Die schijnen vaak muurvast te zitten er zijn heel veel mogelijke complicaties!

Wat een stress voor die arme Kanina. Hopelijk was dit niet voor niets!!!

Stonden de voortanden wel goed voordat ze uitvielen of afbraken denk ik?

STERKTE met haar!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat nu wel goed met haar alleen het eten zelf wil ze nog niet maar dat is ook wel normaal ook denk ik als er 4 kiezen uit zijn.

ze is wel thuis ik mocht ze gisteren later in de middag op halen ze was om 9:00u al geholpen maar omdat haar hartslag was gestopt wilde ze haar de rest van de dag nog in de gaten houden.

ik merk wel dat ze snel moe is maar kan ook komen van de narcose.

de voortanden vielen er toen uit omdat er een ontsteking zat.

ik hoop echt dat dit heeft geholpen ik ben vergeten te vragen of kiezen eigenlijk ook terug kunnnen groeien omdat haar voortanden wel weer helemaal terug zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het was een hoop gevecht het dwangvoeren maar als ik ze in een handoek deed en dan tegen mijn lijf aan hield ging het wel

gelukkig is ze sinds vanacht weer zelf gaan eten.

ik heb nu ook carprofen en ik heb wel het idee dat het helpt ik moet het 2 keer per dag geven en dan 0.6 ml

alleen hooi zal altijd een ramp blijven en dan zal ze wel niet meer gaan eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .