Ga naar inhoud

Diarree??


BorLot

Aanbevolen berichten

Hallo,

waarschijnlijk heeft mijn konijn last van diarree...Hij heeft poep in een soort van lange slierten en aan zijn kont zit ook poep. Ik heb gelezen dat je hem dan op water en hooi moet zetten, maar hij krijgt antibiotica. En in zijn bek spuiten met een spuitje vind ik wel eng, dus krijgt hij het nu via een stukje brood, gemengd door groente. Want hij is zo verschrikkelijk kieskeurig, dat hij het anders echt niet opeet. Maar dan zal het nu toch wel moeten met een handdoek over zijn kop, vrees ik. Zijn hele kontje is ook vies en hij eet zijn BDK ook niet op. Alvast Bedankt!!:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een bijsluiter gekregen bij de antibiotica? Diarree kan ook een bijwerking zijn van de ab. Ik zou een ziek konijn niet gelijk van de biks halen, want hij heeft wel de kracht nodig om beter te worden.

Heb je de bunny-wrap al geprobeerd voor de medicatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die heb ik wel gekregen, ik heb hem net nog eens goed gelezen en er staat alleen op dat hij eventueel bloedarmoede kan krijgen. Vanavond moet hij weer ab, dus dan ga ik dat met die handdoek proberen. Is dat hetzelfde als een bunnywrap??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .