Ga naar inhoud

Stress van nagels knippen


Fleurtje1985

Aanbevolen berichten

Mijn konijnen hadden ietwat lange nagels en dus wilde ik ze zojuist bijwerken.

Ten eerste had ik de grootste moeite ze te pakken te krijgen dus er heerste al lichte paniek en toen ik ze dan ook daadwerkelijk op de poef had zitten om te knippen hoorde ik mijn ex-ram een partij klapperen....

Enormmeeeeeee stress. Herkennen jullie dit?

Net bood ik hem al wat peterselie aan waarna hij het eerst liet liggen en languit plofte.

Nu toch wat gegeten! Mijn voedster daarentegen had ook paniek maar beet gewoon in de handdoek welke op de poef lag om te laten zien dat ze boos was!

Voelde me helemaal schuldig :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja.. hier woont er eentje die altijd denkt dat ik z'n complete poten eraf ga knippen als ik met die schaar aankom. Terwijl de rest het allemaal wel ok vind. Meestal doe ik het samen met m'n vriend, maar soms gebeurd het nog wel eens dat ik door het wilde gedoe van m'n konijn alsnog in z'n "leven" knip.

Maar als ik eenmaal klaar ben laat ik hem altijd even z'n gang gaan en even later is het alweer goed. Echt superveel stress is hier niet. Alleen tijdens het knippen zelf dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo vaak hoop ik niet naar de DA te gaan! Haha!

Een keer in 2 / 3 maanden knip ik ze toch wel idd!

Nu heb ik weer wat enggggs! Had kussentje in het hok verwisseld van zwarte kussensloop naar een groene.... Nou je raadt het al! Engggg! Dus nu maar weer de oude erop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .