Ga naar inhoud

Konijn zwaarademig na operatie


Bunny Sammy

Aanbevolen berichten

Vanmiddag is Sammy rustig op mijn borstkas ingeslapen. Bij de DA kreeg hij het zo benauwd dat hij de hele tijd door zijn bekje moest ademen. Vreselijk was dat om te zien. Ik stortte me ook helemaal op hem om hem te troosten en rustig te krijgen. Tranen biggelden over mijn wangen. De DA zei al tegen mij ........ je weet het al hè. Ja ............... maar daar wil je niet aan denken. Hij heeft nog naar zijn longen en hart geluisterd en hoorde aan de ene kant dat de long niet meer werkte. Ook dacht hij dat er misschien een tumor kon zitten. Hij ademde nog maar met 1 long. We waren het er samen mee eens dat het zo niet verder kon en hebben besloten om hem in te laten slapen. Want de DA zei ook als je hem nog laat leven dan zal hij uiteindelijk stikken en dat is helemaal niet leuk voor hem. Hij is in mijn armen in slaap gevallen. De DA hoefde niet eens de tweede spuit te geven want hij was al weg. We hebben allemaal onze best gedaan. Er was meer met hem aan de hand dan alleen de verstopping.

Tijdens de autorit kroop hij al helemaal tegen mij aan en likte af en toe mijn arm. Zo leeft hij nog en zo niet meer. Dat is zo moeilijk te bevatten. Maar het is beter zo. Hij is nu bij zijn konijnenvriendjes Sjimmie (zijn grote makker), Josje en Lisa. Dag Sammy ..................... je blijft voor altijd in mijn hart. Rust zacht mijn lieve kleine vriend.

aangepast door Bunny Sammy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaal. Het gemis is heel groot. Is nu ook erg stil in de kamer. Het was erg moeilijk vanmiddag. Wist het eigenlijk wel maar ............... toch hoop je op een klein wonder en dat hij weer op te knappen is. Maar het is goed zo en hij heeft geen pijn meer. Hij is rustig in mijn armen ingeslapen. Zal je heel erg missen Sammy!!! XXXXXXXXXX.........................enz.

@Leonie: veel sterkte met je konijn, geeft hem/haar maar veel liefde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat rot voor je... heel erg veel sterkte. Jij bent in ieder geval zo'n baasje wat echt alles voor je nijn hebt gedaan, hopelijk geeft dat wat troost als je eraan toe bent.

dikke knuffel xxx

Dankjewel Bianca. Het afscheid valt me ook erg zwaar ................ ik weet wel dat het beter is zo ............. maar toch. Sammy is het eerste konijn dat ik heb laten inslapen. Het is gewoon het idee van .......... dat ik de knoop door moest hakken. Maar het is goed zo. Ik moet het verlies nu nog gaan verwerken en dat is moeilijk. Gelukkig heb ik nog meer dieren om mij heen waar ik troost bij kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .