Ga naar inhoud

Weer sambal!


Lianne22

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

thanks allemaal! met sambal en bazooka gaat het verder goed, ze zijn er alleen niet uit wie nou wie moet wassen haha, ze willen allebij gewassen worden maar niemand begint, dus het ziet er soms een beetje stom uit:he: maar verder eten ze samen en drinken ze samen, ze ontwijken elkaar niet dus ik denk dat het wel goed komt. brutus en willy zijn niet echt te breken denk ik;) en is gewoon weer zoals vanouds.

ja ik maak me toch wel zorgen om die wond en oog, maar vind het ook wel weer rot hem weer mee te slepen naar de da, hij moet daar toch echt weer van bijkomen enalles en komt de rust niet echt tengoede.

is het nodig bazooka mee te nemen?

aangepast door Lianne22
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heeft er iemand ervaringen met een wond bij het oog of iets dergelijks en met die cavasan zalf?

Garfield heeft laatst een ontstoken oogje gehad (lees topic Garfield- EC?)

Ze had eerst duppels met pijnstilling en antibiotica (ik weet niet meer hoe het heette)

Omdat dat niet goed hielp moesten we ook cavasan zalf smeren. 3x per dag geloof ik.

Het is mij wel redelijk bevallen.

Maar garfield had een wite vage waas is aan oog doordat ze ergens tegenaan was gelopen, dus niet door een vechtpartij o.i.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah oke bedankt garfield, het is dus wel geen gebruikelijk medicijn! had jij ook dat het eerst erger leek te worden en dat het later pas verdween of werkte het vrij snel?

Ik ga mijn vriend de opdracht geven ze samen in een bakkie te stoppen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht juist dat het beter ging, maar dat ging het dus niet.

Maar volgensmij is ze nu wel blind aan één oog. Ze reageert iig niet op licht.

Is sambal's oog zelf ook geraakt?of lees ik nu ergens overheen..

nou, hij is door zijn ooglid gebeten, dus bij de wenkbrouw ging de tand erin, en kwam er bij zijn oog aan de binnenkant weeruit, kan niet anders dan dat zijn oog ook geraakt is, vandaar dat het in zijn oog ook ontstoken/onrustig er uit zag. maar de da zei zelf dat de oogbol niet beschadigt leek, maargoed ik zal het wel weer horen straks;)

@PYT ja dat dacht ik ook! ga ik dus doen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen de cavasan was niet voldoende, hij heeft een antibiotica spuit gehad en dat moet hij nu 8 dagen lang krijgen naast de zalf. Zijn oog was niet beschadigt gelukkig! Als het goed is komt hij er op deze manier vanaf.

ja bazooka was mee geweest, wat nog een heel gedoe was, want die was ontsnapt bij de DA:he: terwijl sambal op de tafel stond, en ze kregen hem niet te pakken haha!:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik zou niet raar opkijken als die vreetzak het daadwerkelijk opeet wanneer ik het voorschotel;)

@ roomie, de DA gaf ons de keus om zelf te spuiten of via de mond te geven, in eerste instantie leek mij zelf spuiten een stuk makkelijker want in de bek is uiteraard drama, maar met het afgebroken injectienaald verhaal nog in mijn achterhoofd..durf ik het toch niet aan:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel beter, de kuur met de cavasan crème is afgelopen. En hij heeft nu nog een ab kuur die nog tot vrijdag gegeven moet worden. Nadat we donderdag voor een 2e keer naar de DA zijn gegaan omdat het er slechter uitzag ondanks de cavasan crème, ziet het er met deze ab (baytril) al veel beter uit. Wel is hij deze week achtergebleven in groei en waren zijn keutels en conditie matig maar ook dat lijkt al veel beter te gaan gelukkig;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .