Ga naar inhoud

Schrik! Mijn konijn heeft encephalitozoon cuniculi :( Welke kruiden zullen helpen?


Nicky_the

Aanbevolen berichten

Ik heb een mail gestuurd naar de beheerder van deze site op dit topic te sluiten, daar ik alleen maar discussies krijg waar ik niet op zit te wachten en waar ik niets aan heb.

De mensen die mij wel goed geholpen hebben wil ik hierbij graag bedanken.

Dat komt waarschijnlijk omdat de standaard behandeling voor konijnen met actieve E.C. panacur is, en het gebruik van kruiden amper gedaan word aangezien de resultaten daar redelijk omstreden van zijn. Het is aan jou om wat met het advies te doen, dat kan variëren van het lezen en er niks mee doen tot er wat actiefs mee doen, dat geld ook voor reacties waar je naar jouw idee niks aan hebt. Daar hoef je anderen niet op aan te vallen, jij vraagt immers advies.

Hetgeen wat je zou kunnen doen is kijken of er bij jou in de omgeving een dierenarts zit, die naast de normale geneeskunde ook de alternatieve geneeskunde (google eens op holistische dierenpraktijk/dierenarts) uitoefent en daar je verder mee kan helpen. Ik weet dat er toevallig een bij mij in de buurt zit, deze:

http://anyanimal.nl/ En er zullen er vast nog wel meer zijn.

En op verzoek dus een :slotje:

aangepast door lianne
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .