Ga naar inhoud

Wat is dit in vredes naam?


Rinusz

Aanbevolen berichten

Ik vind de behandeling ook een beetje klinken alsof hij niet goed weet wat het is. Zowel een ontstekingsremmend paardenmiddel als Prednison als een antischimmel én een antibacterieel middel...??

Als het syf is moet hij 5 weken lang een injectie met een heel specifiek AB krijgen, dat is het enige wat werkt. Als twijfel ik wel of het dat is. Gaat hij de korst die hij eraf haalt onderzoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was GEEN syfilis maar een korst die ontstaan is door snot gemengt met haar en wat zaagsel!

Die zalf die we hebben gekregen is voor honden en katten!

Ik zal morgen wel even een foto posten van hoe het nu is! En geloof me dat is echt stukken beter:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een zalf meegekregen voor snot? Ik weet niet hoeveel je van konijnen weet maar 'snot' bij konijnen is niet een ongevaarlijk verkoudheidje zoals bij mensen, maar een potentieel dodelijke infectie met de pasteurella bacterie.

Dat moet vaak langdurig behandeld worden met AB via injecties or oraal.

En waarom dan een zalf geven met een antischimmel middel én Prednison er in? Dat is voor mijn gevoel net zoiets als iemands arm in het gips zetten omdat hij een longontsteking heeft. :whistle2:

Dat de zalf voor honden en katten is, is niet zo vreemd want er bestaan geen (reguliere) medicijnen voor konijnen. Dus worden er medicijnen gebruikt di gemaakt zijn voor honden, katten, schapen en zelfs voor terrariumdieren en vogels.

Als het maar werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .