RogerBunny Geplaatst: 18 april 2011 Delen Geplaatst: 18 april 2011 Er is al een tijdje geen reactie meer geweest.. Hoe gaat het nu? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2011 Gisterenavond kwamen er 2 misvormde keutels uit zijn poep en vandaag ook slijm, is dat een goed of een slecht teken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 Keutels zijn een goed teken, als er alleen slijm komt niet.Ga je vandaag nog naar een andere dierenarts of andere medicatie halen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2011 nee, ... maar deze morgen kwam er alleen maar slijm... Moeten die pijnstillers? de dierenarts is nogal ver van hier... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emkn Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 ja die pijnstillers moeten. En ver of niet ver het leven en de gezondheid van je konijntje hangt er van af! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2011 oke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2011 Maar dat slijm, wat is dat dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emkn Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 volgens mij kan het -een teken zijn van coccocidioseof-http://www.konijnen.nl/ziekten/darmimmobiliteit.htm sowieso zou ik er mee naar de dierenarts gaan. het kan dodelijk zijn voor je konijntje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2011 ja, ik heb ook iets meegekregen voor parasieten in de darmen zoals cocc Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emkn Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 ga je nu opnieuw naar een dierenarts? (een andere dan en een konijnkundige?) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2011 waarschijnlijk wel ja Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emkn Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 waarschijnlijk? waarom twijfel je nog? bel onmiddellijk en maak een afspraak om langs te gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2011 Maar werkt S-Mez ook niet goed voor cocc? Want het is er wel voor gemaakt hƩ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tao_Gini Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 sorry, dit gaat heel grof overkomen maarAls je niet naar een goede DA gaat en dit op een goede manier laat behandelen kan je even goed euthanasie overwegen, dit bespaard het beestje veel lijden... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emkn Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 Je bent helemaal niet zeker dat dat de juiste diagnose is.Je dierenarts leek nogal konijnONkundig. Slijm in de ontlasting en later alleen maar slijm is echt GEEN goed teken. Je gaat dus het best nog eens naar een dierenarts.http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/19037-lijst-konijnkundige-dierenartsen-vernieuwd.html#post388204 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2011 :( kheb het juist tegen mijn mama gzegt da hij wrsch cocc heeft... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 Ik begreep uit het bericht van jrjsieben dat dit meisje afhankelijk is van haar vader. Misschien dat ze daarom niet meteen kan zeggen dat ze naar een nieuwe dierenarts gaan. Cath het is een goed teken dat er in ieder geval weer iets uit de darmpjes van je konijntje komt, maar dat er vandaag vooral slijm uitkomt is nog niet zo goed. Blijf je wel dwangvoeren?Heb je alleen de S-Mex meegekregen van je eerste DA of ook nog andere medicatie? Zo ja, wat en hoeveel moet je ervan geven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emkn Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 :( kheb het juist tegen mijn mama gzegt da hij wrsch cocc heeft...Dat weet je helemaal niet zeker, maak ZO SNEL MOGELIJK een afspraak bij een dierenarts (liefst een uit de lijst) en neem de slijmerige ontlasting mee (is altijd handig) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2011 oke, bedankt allemaal... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emkn Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 ik hoop echt (in het uiterste belang van je konijntje) dat je je mama of papa kan overtuigen om met je naar de dierenarts te gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2011 Ja, ik heb ook Critical Care meegekregen, en ik ben niet afhankelijk van mijn vader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2011 Ik ga even naar Speedy kijken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emkn Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 Je hebt sowieso pijnstilling nodig dus je gaat sowieso niet voor niks naar een andere dierenarts. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 Slijm kan duiden op een bacteriele infectie in de darmen. Er moeten keutels komen, dan weet je dat de darmen op gang zijn. Konijnen gaan dood als de darmen te lang stilliggen!En het doet hartstikke pijn voor het konijntje, dus ja pijnstilling is zeker nodig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2011 nog slijm.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten