Ga naar inhoud

keutelen en plassen na castratie


kimberleyenfunky

Aanbevolen berichten

Damn... nu dat weer! Dan moet Bazooka nog wat langer wachten op haar grote prins! Nog maar even extra verwennen dan, zowel Bazooka als Sambal:)

Harley is echt een bikkel zeg, ik had wat meer zwakte verwacht! Behalve dat hij sproeit maakt hij ook weer binkies!!! En hij is nog steeds niet klaar met kleden slopen:s maar hij lijkt het iig naar zijn zin te hebben! Hopen dat dit aanhoudt, ook als die pijnstilling van de DA uitgewerkt is. Ik leer wel veel bij zo met zo'n kleine rampenplan in huis:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat vroeg ik mij ook al af, of er niet stiekem 1 extra bal bij hebben gedaan in plaats van er 2 weggehaald te hebben! Hij is echt hyper, en gedraagd zich meer machomannelijk dan voor de castratie! Het enige wat ik nu anders zie dan normaal is dat hij niet aanvalt op zijn SS, maar heeeel veel hooi eet (en dat viel eerst nogal tegen). Maar ach, hij eet:)

Denk dat ik de pijnstilling voor nop geeist heb. Maar het is tot dec 2016 houdbaar als het gesloten blijft, dus in ieder geval weer iets achter de hand voor het geval dat!

De dierenarts zei dat ik het beste 4 weken kan wachten met koppelen. Maar kan dat echt niet eerder? Funk zit nu toch alweer een flinke tijd alleen... en dan hebben ze alletwee lekker veel ruimte, aangezien Harley al eigenlijk te druk is voor zijn 2,5 m2 ren.... Of moet ik gewoon afwachten tot zijn hormonale gedrag afneemt?

Wat adviseren jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .