Ga naar inhoud

Welke gedroogde kruiden?


Cleo en Jackson

Aanbevolen berichten

Nou, ik heb pas twee plantjes van peterselie en basilicum gekocht bij mij in de supermarkt.

Basilicum vinden ze voor een klein blaadje wel lekker, maar peterselie.. :he: Jeetje, dat is echt de top voor mijn huppels :P

Bovendien kan ik het dan zelf ook nog gebruiken ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bezig met een kruidentuintje aan te leggen. Tot hiertoe heb ik salie, citroenmelisse, peterselie en een golliwoog-plantje staan. Hier krijgen de nijnen geregeld een beetje van, ze vinden het heerlijk zo verse kruiden!

Ik heb alvast plannen om mijn kruidentuintje nog uit te breiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 15 potten hier staan. Ik zet even tussen haakjes of Pummel het vies (V) of lekker (L) vindt.

Aardbeiblad (L), Braamblad (V), Brandnetel (L), Dille (L), Kamille (L), Peterselie (L), Salie (V), Zonnebloemblaadjes met mate (L), Selderijsteeltjes (L), Weegbree (L), Waterkers (L), Pepermunt (L), Pepermuntsteeltjes (L), Luzerne (L) en nog iets, maar dat weet ik zo even niet meer.

Dille is een echte aanrader. Verder geef ik basilicum en peterselie ook vers en niet gedroogd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel ze op dierenkruiden.nl

Momenteel krijgen ze aardbeiblad, brandnetelblad, peterselie, paardenbloem/paardenbloemblad, frambozenblad, luzerne, weegbree, wortelloof, groene haver.. Frambozenblad vonden ze in het begin niet lekker, eten ze nu wel op en ik heb ook tijm gehad, daar beginnen ze gewoon niet aan :P aardbeiblad is favoriet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel ze op dierenkruiden.nl

Momenteel krijgen ze aardbeiblad, brandnetelblad, peterselie, paardenbloem/paardenbloemblad, frambozenblad, luzerne, weegbree, wortelloof, groene haver.. Frambozenblad vonden ze in het begin niet lekker, eten ze nu wel op en ik heb ook tijm gehad, daar beginnen ze gewoon niet aan :P aardbeiblad is favoriet.

ah ja Nico vind dat ook zo lekker ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peterselie/brandnetel/wortelloof/kamillebloem/aardbeiblad nouja eigenlijk vinden ze tot nu toe alles lekker probeer steeds nieuwe kruiden te bestellen, voel me net een klein kind in de snoepwinkel als de bak weer bijna op is en ik weer nieuwe kan uitzoeken haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke:D Naja 3 kg is wel veel om te bewaren hiero(in appartement) maar gezien de verzendkosten moet ik toch even kijken hoe en wat..

Zag ook wortelchips gedroogd mssn 100 gram bestellen zodat ze af en toe 1 stukje kunnen krijgen? of is dat qua suikers nog erger dan een stukkie wortel?!

Ik vind de site wel echt enorm leuk! Nu dus even goed kijken hoe en wat qua bestellen.. Peterselie met paardenbloem zag ik ook staan..

Jeetje wat leuk allemaal!!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lydiaa zijn deze potten gedroogd?

En waar bestel/koop je t?

Sorry voor de late reactie, ja ze zijn gedroogd en ik bestel ze op chinnies.nl. Dat is eigenlijk een site van een chinchillafokker, maar zij heeft een webwinkeltje met heel veel kruiden etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .