Vlien Geplaatst: 12 april 2011 Delen Geplaatst: 12 april 2011 Hallo, ik wist niet goed in welk onderdeel ik dit moet plaatsen maar het is mij al opgevallen dat, af en toe als Baloe aan het drinken is, hoor ik zijn buik enorm rommelen is dit normaal? Kheb dit bij mijn andere nijntjes nog niet echt gehoord, of toch niet zo enorm. Of zou het kunnen dat hij gewoon wat gas in de buik heeft? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 12 april 2011 Delen Geplaatst: 12 april 2011 Ik weet het niet goed, ben je er al mee naar de dierenarts geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBoris76 Geplaatst: 12 april 2011 Delen Geplaatst: 12 april 2011 Hier wordt er ook geluid gemaakt bij het drinken en ook bij het eten van groenten hoor ik het goed vooral bij witlof. Volgens mij hoort dit zo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlien Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2011 Neen nog niet mee naar de DA geweest, omdat het niet zo erg lijkt? Heeft nergens last van, is nog even happy, eet goed enzo maar het zou idd wel normaal kunnen zijn zoals JoBoris zegt ze hebben hier ook witloof gehad deze morgen, dus mss komt het van dat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 12 april 2011 Delen Geplaatst: 12 april 2011 Hier ook geluid bij drinkenEn smekken bij witlof :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 12 april 2011 Delen Geplaatst: 12 april 2011 Fien en Pip hebben dit ook! :yes: klinkt wel grappig :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlien Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2011 Ja idd, klinkt wel luid ook kwas al even aan het denken 'oei, kwam het nu van mij of van Baloe' ben gerustgesteld dat het niets abnormaals is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 12 april 2011 Delen Geplaatst: 12 april 2011 Hier hoor ik het ook regelmatig, vooral bij Nijn! Vind het ook altijd wel een grappig geluidje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 12 april 2011 Delen Geplaatst: 12 april 2011 okƩ niets aan de hand dus ^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_Nijntje Geplaatst: 12 april 2011 Delen Geplaatst: 12 april 2011 Hah, het viel me laatst ook op. Goed om te weten dat het niets is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kimberleyenfunky Geplaatst: 13 april 2011 Delen Geplaatst: 13 april 2011 Hier hoor ik het ook! En soms wat pruttelende (scheet?) geluidjes bij het keutelen:s En gesmek bij het drinken... rare wezentjes:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Starshine Geplaatst: 13 april 2011 Delen Geplaatst: 13 april 2011 Ik denk ook niet dat dit iets ernstig is... mijn buik borrelt soms ook als ik teveel water gedronken heb Mijn konijnen hebben vooral last van verslikken omdat ze te gulzig zijn... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlien Geplaatst: 13 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2011 Bij het keutelen hoor ik nog niets hihihi ja rare wezentjes, maar oh zo schattige . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Weijde26 Geplaatst: 13 april 2011 Delen Geplaatst: 13 april 2011 Mijn konijnen hebben het ook, eerst schrok ik, maar later bleek het gewoon altijd te zijn als ze hebben gedronken. Het klinkt heel grappig....haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Margot Geplaatst: 13 april 2011 Delen Geplaatst: 13 april 2011 Hier precies hetzelfde, ik vind het wel schattige geluiden . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
docentje Geplaatst: 13 april 2011 Delen Geplaatst: 13 april 2011 Ja hoor. Borrelen en zachte smekgeluidjes. Soms piept Ruuf zachtjes als ie aan het drinken is. Vertederend. Een keer heeft meneer een windje gelaten en schrok daar zelf van. Keek verschrikt rond om te zien waar dat geluid vandaan kwam......... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten