Ga naar inhoud

Konijnen verzekering


hangoorsnuitje

Aanbevolen berichten

Ik vind het veel geld, ook al laat je je konijn er van castreren en inenten, dan ben je nog goedkoper uit als je het niet doet. De verzekering zal er altijd aan verdienen. OF je moet een erg probleemkonijn krijgen.

En ik heb 5 konijnen dus dat zou een duur grapje worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hebben we recent nog 2 topics over gehad, wellicht interessant om die ook even door te lezen:

http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/47430-ziektekostenverzekering-konijn.html

http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/46847-konijn-zorg-verzekering.html

Voor mij gaat het hem niet worden, de kosten wegen voor mij niet op tegen de baten die de verzekering heeft. Daarbij, 1 van mijn konijnen is een opvanger (dus leeftijd onbekend) en zou dan al erg lastig worden om te verzekeren. De andere is >3 (4.5 alweer!) en is "prijs op aanvraag". Jaja, ik ga het niet eens proberen aan te vragen.

aangepast door lianne
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lianne, in Engeland is het ook zo dat "dentals" (behalve abcessen e.d.) niet vergoed worden. Dus voor jou schiet dat niet eens echt op..

Ik weet niet hoe het nu zit, maar toen het petplan-gebeuren er net was heb ik het allemaal uitgezocht en stond er in de voorwaarden dat de dierenarts het gebit gezond moest verklaren/er geen eerdere gebitsafwijkingen mochten zijn, wil je daar nog vergoedingen voor krijgen. Maar ach, ik zit dit jaar nog op 0 euro aan dierenartskosten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval goed opletten wat wel en wat niet vergoed wordt!

We hebben het ook een tijd ons verdiept in dierenverzekeringen toen we nog een hond hadden, maar ook dat leek niet rendabel.

Je kunt dan beter je geld op een goed spaarrekening zetten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .