Ga naar inhoud

Een verdroogde kikker in het hooi?!


Cleo en Jackson

Aanbevolen berichten

Ik heb inderdaad een e-mail verstuurd naar vitakraft om ze op de hoogte te stellen.

Daarbij heb ruikt het hooi gewoon normaal. Ik weet ook niet maar ik ben bang dat de kikker gewoon mee is gemaaid, en zo in het hooi terecht is gekomen.

Ik heb nog maar een beetje hooi uit deze zak. dus kan eventueel wel een nieuwe zak pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad een e-mail verstuurd naar vitakraft om ze op de hoogte te stellen.

Daarbij heb ruikt het hooi gewoon normaal. Ik weet ook niet maar ik ben bang dat de kikker gewoon mee is gemaaid, en zo in het hooi terecht is gekomen.

Ik heb nog maar een beetje hooi uit deze zak. dus kan eventueel wel een nieuwe zak pakken.

Jakkie... ik heb een hele tijd terug een sigaret gevonden in kruidenhooi en kreeg netjes een nieuwe zak thuis gestuurd. Ook had ik laatst allemaal vies pluis in mijn alpenweidehooi (zak van 5 kg) en daar heb ik ook een klacht over ingediend en kreeg toen ook netjes een 5 kg zak thuis bezorgd. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig sprong de kikker niet door mn kamer(gezien ik binnen nijnsels heb :P)

Ik heb al een mail terug gehad dat ze het zsm zouden afhandelen en of ik wilde vermelden hoeveel konijnen ik heb en mijn adres dan zouden ze mij een leuke attentie opsturen. Nou ik ben benieuwd! Iniedergeval fijn dat ze zo snel reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah......... niet erg lekker nee zo'n kikker :-(

Wel fijn dat je zo snel een reactie hebt gehad. Ben benieuwd wat je gaat krijgen :-)

Ik heb een keer gehad dat er in een pak hooi voor mijn paard (zo'n MEGA baal) een dode kat zat :-(

Ook meegemaaid waarschijnlijk.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Suzan Oh dat is nog wel een stuk heftiger.... Wat heb je toen gedaan?

Ik begrijp wel dat het kan gebeuren en ze er verder weinig aan kunnen doen. Maar had wel zoiets van laat ik ze op de hoogte stellen, anders weten ze ook niet. En de nette afhandeling qua snelheid vind ik prettig. Wat ik dan krijg als attentie maakt ook niet zo veel uit, hoewel iets bruikbaars natuurlijk het leukst is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig sprong de kikker niet door mn kamer(gezien ik binnen nijnsels heb :P)

Ik heb al een mail terug gehad dat ze het zsm zouden afhandelen en of ik wilde vermelden hoeveel konijnen ik heb en mijn adres dan zouden ze mij een leuke attentie opsturen. Nou ik ben benieuwd! Iniedergeval fijn dat ze zo snel reageren.

10 konijnen? haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij vonden onlangs een versteende kikker....

Die heeft zeker een jaar en misschien wel langer achter een houten wand van de vijver gezeten...

Wel er in gekund, niet meer er uit...

Hij was echt compleet versteend...Ook die kleur (grijs)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zag er supergaaf uit hoor !!

Alleen de voetjes ontbraken...maar verder helemaal compleet...

Maar je hoorde ook echt als je er mee tikte (....) dat hij versteend was..

Ik heb er helaas geen foto van gemaakt, baal daar wel beetje van want manlief heeft het fossiel meegegeven aan zoon voor in de vitrine van het biologielokaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .