Ga naar inhoud

Webwinkel voor gedroogde kruiden


Wammes030

Aanbevolen berichten

De laatste keer heb ik het volgende besteld: appel pellets, Gesneden brandnetel, Duizendblad, Frambozenblad, kamille bloemen, paprika vlokken, Peterselie brandnetelmix, sellerie steeltjes, tijm en tomatenvlokken. De appelpellets geef ik soms als snoepjes, zijn ze gek op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De frambozenblad vonden ze hier helemaal niet lekker in het begin! Inmiddels eten ze het wel. Tijm lusten ze ook niet. Toen heb ik dat aan Lilian gegeven maar die vna haar aten het ook niet.

Ze krijgen hier op dit moment wortelloof, brandnetel, frambozenblad, aardbeienblad (favoriet!), peterselie, goudsbloem, paardenbloem, groene haver..

En gedroogde bietenstukjes als snoepje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gooi ook alles door elkaar :yes: maar de tijm bleef altijd liggen, heel gek. Ik heb ook nog eens een andere mix gehad waar het door zat en dan nog.. Maar verder lusten ze alles tot nu toe, de frambozenblad heb ik gewoon laten liggen en uiteindelijk was het op en nu wordt het gewoon gegeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kamillebloem vinden ze hier geweldig, Maar eigenlijk alles tot nu toe geloof ik. En de brandnetel/ peterselie is ook een favoriet. Ik gooi het idd ook bijelkaar in Ć©Ć©n bak. Altijd leuk als het bijna op is, voel me net een klein kind in de snoep winkel als ik weer nieuwe nog niet geprobeerde kruiden kan uitzoeken:he::whistle2:

aangepast door Lianne22
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van dierenkruiden.nl de tijmpellets, brandnetelpellets en paardenbloempellets. De dille heb ik ergens anders besteld toen voor Binky. Alles eet hij lekker op. ;) Volgende keer ga ik ergens anders eens bestellen en dan geen pellets meer maar echt de gedroogde kruiden. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .