Ga naar inhoud

Op de kinderboerderij


Tatjana

Aanbevolen berichten

Zit een vlaamse reus genaamd Dribbel,

Hij mankt door zijn voorpootje en eens in de zoveel hupjes (die scheef gaan) laat hij zijn achterbenen meeslepen.

Ik ben naar de mensen gegaan die er op dat moment aan het werk waren en die wisten het niet of er al wat aan gedaan werd ofzo?! Ze werkten er net 1 dag...

Ik baal er enorm van en zit de hele dag al met dat arme beestje in me gedachten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga uiteraard morgen weer heen, mocht ik de beheerder weer niet treffen zal ik er morgenmiddag weer zijn.

Wat zou dit kunnen zijn? Hij zit buiten, heeft genoeg ruimte en een groot nachthok denk 6m2 wel in zijn eentje helaas.

Zijn ogen zijn ook helemaal pussig tis zo zielig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit het konijn er al lang dat jij weet?

zijn daar nu alleen maar mensen die er nog maar 1 dag werken?

raar.

ik kan me herinneen van uhmm 9 jaar terug, zat ook een reuzenkonijn, in een te kleine kooi bah.

gelukkig heeft deze dan nog wel ruimte.

hoe kwam ie voor de rest over, actief of lusteloos?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou er ging een kindje in het hok, wat daar dus mag want je mag met het konijnen knuffelen/spelen :bad:

Maar daar ging hij wel achteraan, hij was niet echt lusteloos, maar hij zag er ook niet gelukkig uit ofzo.

Ik heb dit konijn nog niet eerder gezien daar, maar soms zitten ze ook binnen en kunnen de bezoekers ze niet zien...

Er zitten nog 4 konijnen en die hebben het prima naar hun zin, hebben allemaal een eigen hok.. kan niemand bij en hebben holen gemaakt onder de grond wat er echt super uitziet...

Maar dribbel.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .