Ga naar inhoud

Kenji eet niet meer


Mvrcarlaa

Aanbevolen berichten

Hallo bb'ers

Ja het houdt hier ook nooit op, de vrouwtjes hebben stress onder elkaar en het mannetje gaat achteruit. Alsof het niet genoeg is geweest !:grrrrrr:

Sinds gisteren viel het me op dat Kenji weinig heeft gegeten, maar wist het niet zeker want ben ook nog zelf even weg geweest.

Nou heb ik hem de hele dag vanaf vanmorgen 07:00 in de gaten gehouden, en inderdaad ik heb hem niet zien eten, iedergeval niet naar het bakje zien hupsen om te gaan eten.

Ik heb ook regelmatig wat hooi bij hem neergelegd en wat voor zijn neus gelegd, maar hij weigerde.

Hij heeft snot en is daar al een langere tijd voor in behandeling.

Ik had hem net opgepakt en voelde dat hij mager is geworden en heb meteen de DA gebeld, en ben net begonnen met dwangvoeren.

Ook al probeerd hij het te ontwijken....

Hij moet toch wat binnen krijgen !!!!!!!!!!!!!!!!

En dan is het weer even goed gegaan, en dan gaat het weer fout.

En als het fout gaat, dan gaat het ook flink fout :(

aangepast door Mvrcarlaa
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee dat kon niet, ze had alleen om 15:30 en 17:20 plaats.

Mijn vriend heeft een auto mee, en mijn auto staat in de garage en het is zeker 15 t/m 20 min rijden...

En hij zal rond 16:30 thuis zijn...

En ik moet om 16:50 naar de huisarts, en dan rijdt mijn vriend door naar de dierenarts.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffffffffffffff hij eet nog steeds niet, maar blijf hem dwangvoer geven.

Zijn neus is ook echt vies ''snot'', normaal gaat hij ook altijd na het toillet.

Nu piest hij gewoon en blijft erin liggen ?

Dat klinkt helemaal niet goed he, heb je geen DA voor noodgevallen of de dierenambulance (als dat bestaat waar jij woont, want hier is dat dus al niet het geval)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .