Ga naar inhoud

donkere keutels?


Indra28

Aanbevolen berichten

Eet hij minder hooi? Of heb je toevallig ander hooi de laatste tijd?

Ben vrijdag achter dezelfde zak hooi geweest in dezelfde winkel.

Ik denk dat hij terug minder hooi eet, hij is er nooit niet echt voor geweest.

Ik zie dat moeilijk of hij ervan eet want hij trekt het uit zijn ruif en in hok ligt ook stapel maar dat ligt altijd na 2dagen gemengd door zijn stro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het is dus wel een andere zak hooi? De kwaliteit van het hooi verschilt wel per zak, en de kwaliteit is juist iets dat invloed heeft op de grootte en kleur van de keuteltjes. Dus dat zou best eens de oorzaak kunnen zijn. Ook de hoeveelheid die hij eet speelt een rol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je een andere zak hooi halen (ik weet hoe groot de zak van nu is?) maar als hij sowieso al niet veel hooit eet kan het ook zijn dat hij teveel biks krijgt? Ik heb ook een lastige hooi eter. Die geef ik zo min mogenlijk biks zodat hij wel hooi moet eten. En inderdaad heel veel hooi soorten eet hij helemaal niet. Op zooplus heb je jr farm bergweide hooi, dat eet meneer wel. Of timothy hooi en kruiden hooi. Je kan eens wisselen met hooi merken om te zien of het wat veranderd aan de hoeveelheid hooi eten, en aan de keutels.

aangepast door Lianne22
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .