Ga naar inhoud

Konijnen voelen dunner, maar weegschaal zegt iets anders


wupsie

Aanbevolen berichten

ik sta voor een raadsel.

Max en Mini vond ik beide wat magerder voelen. ik kon de ribbetjes wel erg goed voelen en bij mini ook de heupjes enzo.

Dus logischerwijs zet ik ze op de keukeweegschaal. Tot mijn verbazing zag ik geen daling in het gewicht maar een stijging!!

Mini woog rond de 2.2 kg nu 2.5 kg

Max zat altijd rond de 3.1-3.2 kg nu 3.5kg

Nu zijn ze beide, en met name max, moeilijk te wegen op de keukenweegschaal, maar ik heb ze er verschillende keren op gezet (zoals altijd) maar telkens kwam ik hoger uit dan de vorige keer.

Weet iemand een verklaring? of verbeeld ik mij gewoon dat ze dunner voelen:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 kg. dus dat is ook niet het probleem.

Heb je voor je zelf een digitale weegschaal?

Dan ga jij er eerst op staan en daarna met je nijn. Als daar een geen verschil in zit met de resultaten van de keukenweegschaal.. heb je misschien je antwoord. Heb je anders misschien nog de mogelijkheid om je nijnsels bij de DA te wegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry whoops... weegschaal leed...

maar nu heb je 2 verschillende gewichten.. 500 gram voor een bunbun is wel erg veel..

Misschien is de DA voor haar een alternatief? wegen en dan meteen helemaal laten checken..?

en anders kijk eens of de twaalfvingerige darm geslonken is naar een zesvingerigedarm?

Je weet maar nooit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .